TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) CT, banner dere for jeg vurderer å se på en av disse i dag. Og er spent på om jeg liker dem. Endret 4. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å poste bile av to filmer(serier) som Cassidy Tvillingene garantert hadde smugtittet på uten lov hvis vi to hadde vært sånn 7-8 år gamle nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Banner CC film CC ikke serier CC 😀😀 Endret 4. juli 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene skrev filmer(serier) fordi vi to var usikre på om det var filmer eller serier da.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner ccc for de var usikkere da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner MR SPEED for å fortelle Cassidy Tvillingene at det var filmer og ikke serier, tusen takk kompis.😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 CT, banner dere for å ha mistet filminteressen helt når de fylte 13 år. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner TK du har vært 13 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Mr-$, banner deg for nei, jeg har aldri vært 13 år. Jeg har hoppet over den fra 12 til 14. 🥴🥴🥴 Så klart har jeg vært 13 år. Endret 4. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner TK SELV HAN HOPPET HOP HOPP😝😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner MR SPEED for det kan hende at Cassidy Tvillingene får filminteressen vår tilbake en gang i fremtiden.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 CT, banner dere for å bekrefte at de skal gå tilbake til flimreboksen, slik de pleier å kalle tv'en for. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skal kanskje gå tilbake til å se på TV(flimreboksen) igjen en gang i fremtiden, men vi har ikke bestemt oss for det ennå.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner CC si videre vi venter @SprengeMobil trur du er syk jeg GOOD bedring vennen 😃😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Mr-$, banner deg for å ikke ha spist Kræsj Pink og Lollipop is idag, slik jeg har. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har heller ikke spist det som du nevner over her i dag.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 CT, banner dere for de har aldri vært borti Kræsj Pink is'en. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett i det, Cassidy Tvillingene har to yndlingsiskremer. Og her er det to.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 CT, banner dere for å spise en is jeg nesten aldri spiser, Krone is med Sjokoladesmak. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for de to kroneisene har vært yndlingsiskremene til Cassidy Tvillingene siden vi to var liten. Den med jordbærsmak er vår nummer 1, og den med sjokoladesmak er vår nummer 2.😍😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå