SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gratulere meg med å bli sidestarterkonge av den legendariske siden 9696. Takker og bukker og neier! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner SprengeMobil for nå gratulerer Cassidy Tvillingene deg med å bli sidestarterkonge av side 9697.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å også gratulere meg med å bli sidestarterkonge av side 9697 nå. Banner TheDark for å snike seg mellom meg og Ciaran og Ciara for å si "NSSDK". Takker og bukker og neier nok en gang! Endret 28. juni 2022 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) ,Spre-M, banner deg for gratulerer for å ha blidt NySideStarterDobbelKonge. PS: Banner deg og CT for å hindre meg i å bli Kronprinsen/Prinsen av denne siden. Endret 28. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du fikk deg en dobbel økt med nattegymnastikk her nå.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg fikk meg en dobbel økt med nattegymnastikk nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Dobbel Kongen Spre-M, banner deg for å ta dobbel gymnastikk, hva blir neste? Dobbel hopping i hoppbakken? 😝😛😜 Endret 28. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du spør om hva blir det neste, vi to svarer at den som venter får se.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å si at den som venter får se. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 28.6.2022 den 0.22): Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene lurer på om du har hatt det fint i Oslo i går formiddag??😊😊 Jeg hadde det fint i Oslo i går formiddag. Jeg var innom Oslo City og handlet blant annet på den eneste gjenværende butikken til Platekompaniet. Her er platene jeg kjøpte: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Spre-M, banner deg for jeg kjøpte den siste Poppy plata de hadde, når jeg var der. Endret 28. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at SprengeMobil kjøpte skikkelig bra musikk i Oslo i går formiddag.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å synes at jeg kjøpte skikkelig bra musikk i Oslo i går formiddag. Jeg tar gjerne turen innom Platekompaniet neste gang jeg skal til Oslo, som blir 23-25. juli, da jeg skal på Rammstein-konserten på Bjerke Travbane 24. juli. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Spre-M, banner deg for her er den Poppy plata jeg kjøpte der. Jeg kjøpte CD-Plata da, som Platecomaniet hadde en igjen av. Endret 28. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gjetter at du gleder deg skikkelig mye til Rammstein-konserten den 23-25. Juli.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Banner TheDark for å vise frem Poppy-plata han kjøpte der. Banner Ciaran og Ciara for å si at jeg gleder meg til Rammstein-konserten 24. juli. Jeg skrev 23-25. juli, siden jeg har hotell på de dagene. Endret 28. juni 2022 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så også bildet av Poppy-platen som TheDarkSycamore-SCM kjøpte der.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de også så bildet av Poppy-plata som TheDark kjøpte der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å se at CT kalte meg for @SprengeMobil. Endret 28. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Banner TheDark for å påpeke den bommerten istad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2022 Spre-M, banner deg for å ikke påpeke bommert i stad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå