Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene jobber med å komme over reddselene og fobiene våre.😊😊 PS: Nå sier vi god natt.😴😴 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 9671 nå. Gratulerer! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Spre-M, banner deg for han har helt sikkert fått med seg at jeg flytter søndags streamen min ut mot dagen nå til søndagen. Video her forteller om hvorfor jeg flytter streame tiden: 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har fått med oss at du skal flytte streamen din på lørdag og på søndag. Men vi to er ikke pålogget her før cirka klokken 20.00. For vi er opptatte med andre ting på formiddagene og ettermiddagene.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 CT, banner dere for å ikke ha tid å se meg streame nå på søndagen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har vår faste tid som vi er her på forumet, vi to har det fordi at vi vil begrense tiden vår på internett. Sånn at vi ikke er på internett hele dagen. For vi må jo ha tid til litt andre ting også. Men vi kommer til å savne og følge deg streame på søndag.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) CT, banner dere for neste helg blir det ikke noe streaming i det hele tatt, pga, da er jeg i Oslo. 🙄🙄 Uansett, dere ser nå helt slev om dere vil se meg streame nå på søndagen. Endret 9. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ønsker deg en riktig god tur til Oslo i neste helg, vi to håper at du får det fint der.😍😍 PS: Vi to bodde i Oslo fra 2006 til juni 2016, for da flyttet vi til Bergen.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 CT, banner dere for jeg sa ikke at jeg skal reise ned til Oslo den helgen. Jeg sa at jeg er der, reiser ned til Oslo den 16. Juni. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for da ønsker Cassidy Tvillingene deg en riktig god tur til Oslo den 16. Juni, vi håper at du får et fint og hyggelig opphold i Oslo.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 CT, banner dere for å ønske meg en god reise mange dager i forveien. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ville være snille og ønske deg en god reise, og så får vi to bare pepper tilbake.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 CT, banner dere for å snakke om pepper nå. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene nevnte ingenting om det var sortpepper, rødpepper eller chilipepper som vi snakket om i sted. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 CT, banner dere for å snakke om tre pepper sorter. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene liker å krydre maten. Vi er en skikkelig Spiceboy og en skikkelig Spicegirl.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å tenke på Spice Girls. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2022 Banner SM si til DS kjøpt nytt lego sett nå som da DS hvil elske da svar kommer klokka 00:00 da stikk ord se det bilde dere 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) Mr-$, banner deg for å knutre inn en drit god pålegg. 😋😋😋 Endret 10. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2022 Banner TheDark for å igjen lage voldsomt til tungekrøll på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå