MR SPEED Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) Banner CC når jeg blir 66 HVOR ER GUBEN @TheDarkSycamore - SCM NÅR MAN BLIR 66 kan man trå til fullt Endret 6. juni 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at musikken til Wenche Myhre er skikkelig bra.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) BannerCC SLUTTERHØRE RYGGEN YNG KISSBEZTE GITARIST Å MIN FAVORITT I KISS Endret 6. juni 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du avslutter den musikalske reisen din i kveld med New York Groove med Ace Frehley.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 MR SPEED skrev (31 minutter siden): Banner CC når jeg blir 66 HVOR ER GUBEN @TheDarkSycamore - SCM NÅR MAN BLIR 66 kan man trå til fullt CT, banner dere for si videre til gamlingen min, at han savner sin kjære. 🥴🥴😚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at vi to må være sendebud igjen.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet på meg som har sett Norge vinne 2-1 over Sverige borte i nasjonsligaen i fotball. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har fått med oss det resultatet der, vi hørte det på radioen.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha hørt resultatet på radioen. Jeg satte på Bon Jovi nå nylig i spilleren min, til ære for tidligere bassist Alec John Such som døde nylig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene leste den triste nyheten på nettet, om at bassisten Alec John Such er død. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha lest den triste nyheten på nettet, det gjorde jeg også da jeg spiste kveldsmat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 CT, banner dere og @SprengeMobil for å gråte i kor. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du ikke gråter her nå.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at TheDark ikke gråter. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gråter heller ikke nå.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å si jeg gråter heller ikke. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er bra at ingen av oss gråter nå, vi liker mye bedre å le enn å gråte.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å like bedre å le enn å gråte, det gjør jeg også. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at vi tre er helt enige om den saken der.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 CT, banner dere for nå gråter jeg for at dere ikke gråter. 😭😭 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå