SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha seg en økt med juninattegymnastikk, en økt jeg også håper på å få snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) @SprengeMobil, banner deg for å påstår at det er CT som postet for første gang den 3. juni. Som ikke stemmer. Det er ham selv som har postet første gang den 3. juni. SprengeMobil skrev (25 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å bli de to første til å banne den 3. juni 2022. Gratulerer! Bilde bevis (Udirigert):: Endret 2. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner TheDark for å ta grundig feil her. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Spre-M, banner deg for jeg er uenig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner TheDark for å ha feil tidssone på PC-en sin. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at det er en liten uenighet her inne nå.😊😊 Endret 2. juni 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Spre-M, banner deg for å være i utlandet, der det er helt annen tidsone enn norge. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Banner TheDark for å ta helt feil, jeg har alltid vært i Norge i hele år, klokka var jo 23:39 da jeg postet siste gang i går. Ciaran og Ciara postet sin første post her i dag klokka 00:09, så ikke prøv deg! Utlandet; da må man jo for pokker spesifisere landet man er i, hadde du skrevet at jeg var i f.eks. Finland, så hadde jeg skjønt det, da det er en annen tidssone der (1 time foran sentraleuropeisk tid). Endret 2. juni 2022 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Spre-M, banner deg for jeg er fremdeles uenig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner TheDark for å ikke ha musepekeren over "skrevet ... siden". Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9658.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Spre-M, banner deg for kolkken hos meg er nå snart 01:30. Hva er klokke hos deg nå @SprengeMobil? 🤔🤔🤔 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Banner TheDark for å stadig spørre om klokka. Har du tatt deg gode slurker hææææ, eller? Klokka er jo 01:25, så den er jo samme som ellers, Ciaran og Ciara ble de to første til å poste her, de to postet klokka 00:09. Endret 2. juni 2022 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Spre-M, banner deg for å påstå at jeg har drukket... 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner TheDark for å stadig dra frem det nummeret av Bladet LM. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så også hva TheDarkSycamore-SCM dro frem nå i sted.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å også ha sett det. Det var langt fra uenighet istad. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så det med de irske falkeblikkene våre i sted.🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett det med de irske falkeblikkene sine i sted. 🍀☘️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene måtte trene falkeblikkene våre også nå i natt.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå