Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her inne en riktig herlig god morgen.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner CC for å ikke la meg se hva jeg kan banne de for, og gratulerer de som sidestarter prins og prinsesse for side 9620 😯 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Baner Delvis for å ta helt feil, de to er sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 9620, og jeg gratulerer de! 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner SM si videre gratis Dra meg baklengs inn i fuglekassa Ps dere vet hvor den replikken kommer i fra Norges beste film flåklypa grandprix er jo solan Gundersen S da 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene digger Flåklypa Grand Prix.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner CC Odda var her middag namn iltempo gigante min favoritt bil da 👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Mr-$, banner deg for snakke om Il Tempo Gigante. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner ds spørte lego men den kommer ikke der da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Mr-$, banner deg for å ikke ha hatt en kul drøm nå i natt, slik jeg har. Slik går drømmen: Drømte at jeg hadde en tids klokke. Egentlig var det ikke min da. Det var pertneren min sin klokke som jeg møtte på i drømmen. Det kule var at vi ble etter lyst. Og ble jaget av sikkerhetsvaktene. Som vi ikke skjønte om hvorfor de jaget oss. Jeg følgte etter pertneren min, han hadde ikke klokka på seg. Han hadde den på en trygg plass sånn at den ikke havnet i gærne hender. Sikkerhetsvaktene var fremdeles etter oss, vi klarte til slutt å ristte dem av oss. Vi hoppet og sprang som tullinger, og tilslutt hoppet vi ut ved siden av rulletrappene på det enorme kjøpesentret. Det var for å riste av sikkerhetsvaktene, og det funket. Vis viste fremdeles ikke hvorfor de var etter oss. Om noen par stein kast til så var vi fremme ved tidsklokken. Det var en kassedame som passet på klolla sånn partneren min stolte på. Etter det dro vi inni en senter smug. Den egentlige planeten til partneren var å dra til året 14. Etter annet (husker ikke månden) året 3034. Så viste det seg at klokka nektet å ta en så lang reise. Partneren min trudde den måtte fikkes, så prøvde han og gjøre det. Etter han fikset den, så nektet den fremdeles. Da kom jeg på en forslag, det å prøve å reise noen par timer tilbake i tid. Da sa jeg til han: - Da får vi sikkert vite om hvorfor den ikke vil ta oss til året 3034. Så klart, vi må jo også ungå ikke rote så mye med tidslinjen. Han gikk med på det, da tokk jeg klokka og stilte den til dagens dato, bare noen timer tilbake. Denne gangen fungerte det faktisk. Og klokka tokk oss noen timer tilbake i tid. I denne delen av drømmen begynte jeg faktisk så smått å våkne. Sånn jeg ikke skulle ønske jeg ikke gjore. Men, jeg fikk nå med meg at når vi var fremme, så sa det noe i høtalene ikke senterets sine høytelere, men klokkas høytaler. - Dere har nå nådd deres destinasjon. Så var det noe jeg hørte som partneren min ikke hørte, siden jeg holdte klokka: - Klokka vil bli destruert den (husker ikke datoen). Det ga jo mening om hvorfor klokka nektet oss å reise til året 3034. I denne delen av drømmen var jeg lys våken. Skulle virkelig ønske at jeg ikke våknet. Har en følelse av at sikkerhetsvaktene har noe med dette og gjøre, at det er derfor de var ut etter oss. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner DRØMME KONGEN HER SER DU VENTER BLI BANNET HER BLE DU DET DS 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner MR SPEED for nå ble du bannet av Cassidy Tvillingene.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha bannet MR SPEED. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner SprengeMobil for nå bannet Cassidy Tvillingene deg.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 CT, banner dere for å ikke gidder å si hva de syns om drømmen jeg hadde i natt. 🥺🥺 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du hadde en veldig kul og interessant drøm i natt, vi to ville vente med å si hva vi synes om drømmen din, til vi fikk bannet deg. Sånn at vi kunne si hva vi synes direkte til deg.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 CT, banner dere for de ville vente. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ventet på deg her i sted vi.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 (endret) CT, banner dere for jeg har jo lørdags stream også, ikke bare søndag stream. Jeg satt og streamte tidligere i dag. 🎮🎮🎮 Endret 14. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Banner ThedarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vet at du har streamet i dag, men vi to har jo ventet på deg allikevel da. Fordi vi liker å banne deg her inne da.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 CT, banner dere for å være da glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå