SprengeMobil Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner MR SPEED for å se på TheDarks YouTube-videoer på hans 55-tommers 4K-TV. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Mr-$, banner deg for å rope må mora si. 🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene roper ikke på noen nå vi.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 CT, banner dere for å ikke planlegge deres bursdag for i år, slik jeg skal. 40 årsdagen min i august. 😃😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene lurer på om du skal ha et stort selskap på 40 årsdagen din i august??😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet på meg som har sett Liverpool gå til finalen i Champions League! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene fikk beskjed på Gmail at Liverpool gikk til finalen i Champions League med 3-2 seier i dag.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått beskjeden der, det visste jeg! 5-2 sammenlagt! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gleder oss til å få vite resultatet etter finalekampen.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner Ciaran og Ciara for å glede seg til resultatet av Champions League-finalen 28. mai 2022, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre for Liverpool.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner Ciaran og Ciara for å krysse fingrene sine for Liverpool. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre både for Liverpool og for Brann.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 CT, banner dere for, så klart skal jeg det, det er jo et rundt år. Da syns man skal feire stort. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er ikke så glade i storfeiringer på bursdagene våre, vi liker best å finne på noe gøy sammen bare vi to. Når vi har bursdag.😍😍😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner Ciaran og Ciara for å like best å finne på noe gøy sammen på bursdagen, noe jeg også gjør. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har aldri vært noe særlig glade i bursdagsselskap.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha vært noe særlig glade i bursdagsselskap, i likhet med meg. Jeg ser på bursdagene mine i voksen alder som om det er en vanlig dag, bortsett fra at jeg er ett år eldre. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene pleier enten å gå ut og spise nor godt sammen, eller så lager vi noe godt å spise sammen hjemme på bursdagene våre.😍😍😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Banner Ciaran og Ciara for å enten gå ut og spise noe godt sammen eller lage noe godt å spise sammen hjemme på bursdagene sine, noe jeg også gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå