Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har roet deg ned med Battery, vi to har også roet oss ned med Red Bull.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 (endret) CT, banner dere for å se at Mr-$ har roet seg ned med energi drikkingen sin. 😃😃👍👍 Endret 25. april 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner TheDark$ for å se hva MR SPEED har gjort. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er glade for at MR SPEED har roet seg ned med energidrikkingen sin, vi var veldig bekymret for han da han drakk så mye Battery tidligere.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 CT, banner dere for å se at @SprengeMobil betaler meg med svarte penger. 😝😜😛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene betaler deg med virtuelle klemmer.😉😉😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at TheDark bare tuller. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så at TheDarkSycamore-SCM bare tullet i sted, vi to tullet også bare i sted.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner Ciaran og Caira for å også bare ha tullet i sted. Jeg gjorde også det lenger opp. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å tulle litt av og til, for ellers blir det kjedelig her inne.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner Ciaran og Ciara for å synes at det er viktig å tulle litt av og til. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker godt å tøyse å tulle sammen av og til.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 CT, banner dere for nå har jeg opprettet en ny save/karakter i spillet Elden Ring, se bildet. 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at den save/karakteren som du har opprettet i Elden Ring ser skikkelig dødskul ut.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 CT, banner dere for, jeg prøvde å få den karakteren til å se ut som en alien, og syns jeg fikk det ganske bra til da. Men, jeg klarte ikke å få henne til å smile da. 🙄 Uansett, så er jeg ganske fornøyd. 😊😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at den figuren er skikkelig bra, vi to synes at du er en dyktig kunstner.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 CT, banner dere for å ikke nevne noe om jeg fikk det bra til, bare at dere syns den er kul/bra. 🙄🙄🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du fikk det bra til og det mener vi selv om vi to ikke har noe særlig peiling på sånne spill.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 CT, banner der for karakter edition handler ikke om selve spillet i seg selv. Det handler om motorikk og kreativitet, det har ingen ting med spillet og gjøre. 🙃🙃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene trodde at du skjønte at vi to synes at du fikk det bra til, da vi skrev at vi synes at du er en dyktig kunstner.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå