SprengeMobil Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å se hva MR SPEED postet bilde av, bildet ble tatt på samme sted som det bildet av Davy Wathne som jeg postet på side 6287, i gullalderen! Fant ikke bildet, men her var daværende TV 2 Sporten-gjengen som holdt på med Tippeligaen (som nå heter Eliteserien). Endret 24. april 2022 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner SM elsker fotball som ballen elsker komme i mål SM der fikk du gitt rødt kort Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Mr-$, banner deg for han vil at jeg skal bytte profilbilde, og igjen vil han at jeg skal ha han Mini som profilbilde. Endret 24. april 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner TheDark for å sikkert få MR SPEED til å betale han en veldig masse TheDark$ for å få endret profilbildet. Ikke prøv han Jahn Ivar "Mini" Jakobsen, men heller den Minien som Top Gear-gutta sendte ned Lysgårdsbakken på Lillehammer. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Spre-M, banner deg for jeg har jo litt bil intresse, og håpp liker også. Jah, får se om jeg finner et bilde av Mini ski hopp. 😊😊😊 Endret 24. april 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner TheDark for å ha litt interesse av både bil og skihopping, men jeg har også interesse av begge deler, dog i litt større grad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Spre-M, banner deg for vi liker omtrent de samme tingene, bare i så forskjellige grader. @TheDarkSycamore - SCM: Liker ikke fotball. Liten bil interesse. Liker hopprenn. Enorm spill interessert. Enorm kreativitet. @SprengeMobil: Enorm fotball interessert. Elsker biler. Elsker hopprenn. Usikker på hvor mye han liker spill. Usikker på om hvor stor kreativitet han har. Endret 24. april 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner TheDark for å beskrive interessene våres. Har stor kreativitet, og liker spill sånn over gjennomsnittet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å forklare hvor stor kreativitet og spill interessen hans er. 😊😊😊 Endret 24. april 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner TheDark for å ha byttet til den Minien Top Gear-gutta sendte utfor Lysgårdsbakken på Lillehammer på min oppfordring. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å sideglise, glise tomle, blunke og le på samme tid. 🥴🥴 Endret 24. april 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner TheDark for å beskrive alt jeg gjorde samtidig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Spre-M, banner deg for å ikke beskrive alt jeg gjorde. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner ThedarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at det er snakk om beskrivelser her inne.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Banner cc så dere posta spør ds dere eller ds svarer da har du tenk mere på VR HEAD SETT. Da er lenga siden jeg spørte nå deg @TheDarkSycamore - SCM DS IKKE STREKK TIDEN UT ER RÅ NYSERGIG NÅ PÅ DET Endret 24. april 2022 av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du er nysgjerrig.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at MR SPEED er nysgjerrig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er også ganske ofte veldig nysgjerrige.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner Ciaran og Ciara for å innrømme at de to også er ganske ofte veldig nysgjerrige. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Banner SprengeMobil for da Cassidy Tvillingene var liten og yngre, da var vi to kanskje litt for nysgjerrige av og til.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå