Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kan være to skravlebøtter til de grader, når vi først begynner å snakke.😉😉 Endret 2. april 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 CT, banner dere for å være to bøtter og nå. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er ikke to hvem som helst bøtter nå, vi er to skravlebøtter.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 CT, banner dere for å være to bøtter som skravler. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene sliter med å holde kjeft til tider, og det gjelder spesielt her i Bannetråden v3. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 CT, banner dere for sjekk hva jeg klarte å få taki i Elden Ring i dag. Men jeg får bare ikke brukt den før jeg har 26 i inteligence. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har hørt navnet Elden Ring før, men vi vet ikke helt hva det er.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 (endret) CT, banner dere for at dere ikke klare å skjønne at det er et helt nytt spill som er kommet ut. Som jeg er blidt helt hekta av. 🥰😍😘 PS: Banner dere igjen, for å ikke nevne noe om hva dere syns om den sorcery (trolldom) greatbow jeg fikk taki. 🙄🙄 Endret 3. april 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har aldri hørt om Sorcery (trolldom) Greatbow før.😊😊 Endret 3. april 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 CT, banner dere for å fremdeles ikke vil si hva dere syns. 😔😔🙄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vet ikke helt hva vi synses om det, siden vi to ikke har hørt om dette før.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 ... CT, banner dere for dere klarer å si hva dere syns om spillet på søndags streamen min, selv om dere har aldri hørt om det og det spillet. Når dere velger et spill til søndags streamen min, så sier dere jo hva dere syns. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at Sorcery (trolldom) Greatbow er et kult navn, det kan vi si.😍😍 Endret 3. april 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 CT, banner dere for, der ser dere. Det er ikke så vanskelig. 😃 PS: Dens egentlige navnet på den er Loretta's Greatbow, da. 🙄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for da ønsker Cassidy Tvillingene at du streamer Loretta`s Greatbow enten søndag i kveld eller neste søndag, det er ønsket vårt.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for da ønsker Cassidy Tvillingene at du streamer Loretta`s Greatbow enten søndag i kveld eller neste søndag, det er ønsket vårt.😍😍 CT, banner dere for nå er dere ikke helt våken ser jeg. Jeg sa tidligere at jeg får ikke brukt den pga den krever 26 i inteligence som jeg ikke har. TheDarkSycamore - SCM skrev (51 minutter siden): CT, banner dere for sjekk hva jeg klarte å få taki i Elden Ring i dag. Men jeg får bare ikke brukt den før jeg har 26 i inteligence. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en riktig god morgen.😍😍😊😊 PS: Vi to beklager at vi surret her i natt, vi var daudtrøtte begge to. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Banner CC si til dsb 🤪 er lenge Siden jeg var NATT RANGLER da la meg 03:30. jeg er er er er En blitt sett WALKING DEAD 😩 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Banner Speed for å natterangle. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Banner Nako for nå 😁😁😁😁SUPERNATURAL😁😁😁😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå