Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Banner MR SPEED for å friste Cassidy Tvillingene med både nøtter og sjokolade her inne.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner søtmomsene her for de elsker troyka da å nuts Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner MR SPEED for det stemmer det, du vet hva Cassidy Tvillingene liker når det kommer til snop og snacks.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha lurt på hvor jeg ble av igår kveld. Jeg så mye på TV igår. Det gikk i Kompani Lauritzen og så privatlandskamp mellom Nederland og Danmark, som Nederland vant 4-2. Det var stort og sterkt å se Christian Eriksen i aksjon igjen for det danske landslaget. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner SM han har sett på fotball i går Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner MR SPEED for å ha rett i det, og han får dagens første fulltreffer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner han som ser på kassa si fotball for alle penga 👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Mr-$, banner deg for å snakke om penger. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at det er snakk om penger her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet på meg som har gått på ski og tatt dueller til Radio Rocks Topp 666-liste. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene forstår at du har gått på ski og at du har hørt på herlig musikk i dag. Du har fortsatt snø der hos deg, men vi har begynt å få vår her i Bergensområdet hos oss.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha begynt å få vår der i Bergensområdet. Nå fortsetter jeg å pløye meg gjennom Foo Fighters-diskografien til ære for trommis Taylor Hawkins (hvil i fred). Skal etterpå høre gjennom sideprosjektene hans. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene leste på nettet i går at Foo Fighter trommisen Taylor Hawkins var død bare 50 år gammel i går, vi to ble veldig lei oss da vi fikk vite den nyheten. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt lei seg da de fikk vite den nyheten, i likhet med meg. Jeg leste den med en gang jeg sto opp, det var triste greier. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes alltid at det er trist når våre musikalske idoler faller ifra. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å alltid synes at det er trist, i likhet med meg. Foo Fighters er et av favorittbandene mine, jeg har både Wasting Light på CD og Concrete and Gold på vinyl, samt en T-skjorte med bandet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker godt både bandet Foo Fighters og musikken deres.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å like godt Foo Fighters, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har mange musikalske idoler vi to.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha mange musikalske idoler, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå