Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for da gjetter Cassidy Tvillingene at du kanskje skal sove om kvelden dagen etterpå??😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 9487. Gratulerer! Endret 11. mars 2022 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene takker og bukker og neier for gratulasjonen din, vi to begynner å få noen sidestarterkong og sidestarterdronning utnevnelser nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for da gjetter Cassidy Tvillingene at du kanskje skal sove om kvelden dagen etterpå??😊😊 CT, banner dere for, feil. Det klarer jeg ikke. Jeg klarer ikke å være våken to dager uten søvn. Så, hva er da svaret? 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for da gjetter Cassidy Tvillingene at du skal være våken hele natten.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 CT, banner dere for hva. Jeg sa jo det, jeg klarer ikke det. 😑 Dere er tydeligvis også drit trøtte nå sånn som meg. Det er en god nok hint. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har alltid vært elendige i gjetteleker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 CT, banner dere for hva skal jeg gjøre vert øyeblikk nå? Jeg har vært våken hele natten til i dag. Så sier jeg at jeg klarer ikke å være våken to netter på rad. Jeg spør igjen, hva skal jeg gjøre vert øyeblikk nå? PS: Hvordan kan dette være så vanskelig gjettelek? 😑😑 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for da gjetter Cassidy Tvillingene at du skal sove hvert øyeblikk nå.😊😊 PS: Vi to beklager den utrolige håpløsheten vår. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å beklage den utrolige håpløsheten sin. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene kan skrive en søknad om å komme i Guinnessrekordbok for de to som er dårligst til å gjette i hele verden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 CT, banner dere for YES. Nå får dere en virtuell trøste premie, en veggdekorasjon. Siden dere ikke klarte gjetteleken min på første forsøk. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene takker og bukker og neier for den nydelige trøstepremien.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å motta en nydelig trøstepremie fra TheDark. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er Trøstepremiemottakergutten og Trøstepremiemottakerjenten.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gi seg selv enda et gutten og jenten-navn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene begynner å bli: The Twins With Many Names her nå.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt The Twins with Many Names for lengst. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene tror nok at du har helt rett der. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Banner Ciaran og Ciara for å tro at jeg har helt rett der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå