Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du har postet en megakul liten YouTube video her.😍😍😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 (endret) Banner CC di synes det er COOL åhvor vor har da vi savner det blitt av deg @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Endret 9. mars 2022 av MR SPEED Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner MR SPEED for å savne Hæp-Skit, i likhet med meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner SM for savne @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner MR SPEED for å ha rett i det, og han får dermed dagens første fulltreffer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner SM fikk en full treffer gitt venter på Odda bilen SM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner MR SPEED for å vente på en bil som skal til Odda. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 (endret) Spre-M, banner deg for han snakker også om Odda, med lik linje som Mr-$ og meg (nå). Endret 9. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner TheDark for å ha betalt MR SPEED et visst beløp i hans egen valuta. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du snakker om betaling og valuta her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner dollar CC for nå THE WALKING DEAD 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner MR SPEED for å poste et megakult bilde her inne, og for å fortelle Cassidy Tvillingene at du skal se på Walking Dead nå.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 CT, banner dere for de har aldri sett på Walking Dead, ikke jeg heller for såvidt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene smugtittet på Walking Dead på DVD om natten, da vi to var 7-8 år gamle. Og vi fikk mareritt etterpå begge to. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 CT, banner dere for å ha smug tittet på en voksen film som dere ikke hadde lov å se på, den gang da. Jeg var hos pappa på besøk, da han og eks-stemora var i lag. Jeg var rundt i ca 13-15 åra. Jeg hadde veldig lyst å se på Spawn. Søstra mi hadde så lyse å se i lag med meg, da sa jeg til ho; dette er faktisk en voksen film, ikke kom til meg hvis du blir redd. Hun var 6-7 år yngre enn meg. Jeg advarte henne jo, og ho hørte ikke på rådet mitt en gang. Og gjett hva, hun ble faktisk skit redd av den filmen. 😐 Som jeg faktisk elsker. 😍😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har aldri sett på Spawn før, men vi to synes at den høres megakul ut.😍😍 PS: Vi to smugtittet mye på DVD-ene til onkelen vår da vi var liten.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Banner CC sterkt potetgull 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Banner MR SPEED for å poste bilder av noen kule PS5 spill, og i tillegg friste Cassidy Tvillingene med Chili Chips.😉😉😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (54 minutter siden): Banner MR SPEED for å poste bilder av noen kule PS5 spill, og i tillegg friste Cassidy Tvillingene med Chili Chips.😉😉😍😍 Banner cc Oda har den å nå skal kose neg mye krydder i tikka å spill åmasevis BATTEY DS 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Banner MR SPEED for å ha mye Battery i kjøleskapet til de kommende dagene/månedene, og for å storkose seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå