SprengeMobil Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg så i sted. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så det med de irske falkeblikkene våre i sted.🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett meg bli sidestarterkonge av side 9470. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9470. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gratulere meg med å bli sidestarterkonge av side 9470. Takker og bukker og neier! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ble sidestarterkronprins og sidestarterkronprinsesse av side 9470.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å si at jeg gratulerer! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er Gratulasjonsgutten og Gratulasjonsjenten. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha gitt seg selv sitt første gutten og jenten-navn på lenge. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene måtte blåse støv av Gutten og Jenten AS etter gammelt.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 CT, banner dere for å ikke ha sluttet helt å poste i denne tåden her "Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?". Slik jeg har. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene fant ut at vi to ville poste litt i den tråden der også, vi to begynte å poste der i forrige måned eller noe sånt.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 CT, banner dere for å ikke spørre meg om hvorfor jeg har sluttet å poste i den leken der. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene lurer på hvorfor du har sluttet å poste i den leken der??😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 CT, banner dere for det er to personer som har samme bildetema der, så og si nesten konstant. Det er grunnen. 😑😑😑 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har postet vår siste post i Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v? nå i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 CT, banner dere for dere vet jo at jeg liker at det er variert. 😃 Det er den samme bilde tema som deres atter en gang poster i den leken. 😑😑😑 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har bestemt oss for å slutte å poste bilder her på Diskusjon.no. På en god stund nå for å unngå å lage dårlig stemning her.😊😊 Endret 22. februar 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) CT, banner dere for, for aldel det må dere ikke slutte med det. Bare pass på at det er varierte bilder. Ingen mennesker er like. Men uansett, det er jo tross alt deres valg da. Endret 22. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene føler at vi to må slutte å poste bilder her på forumet på en stund, for ellers så kan vi risikere at vi vil forlate Diskusjon.no. For godt og det vil vi ikke. Endret 22. februar 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå