Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene har aldri bedrevet nettbestillinger og netthandel før.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 CT, banner dere for å bli nysidestarterkongen og nysidestarterdronningen. 👑👑 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli nysidestarterkronprinsen av side 9462.😊😊👑👑 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Banner cccfor jeg er på se bilde Endret 25. februar 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner MR SPEED for å ha Guns N’ Roses-maraton nå, og dermed kose seg med kremplata Use Your Illusion I. Den og Use Your Illusion II er mine favoritter fra Guns N’ Roses. Gleder meg enormt til å dra på konsert med de i Stavanger 15. juni! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) SprengeMobil skrev (På 18.2.2022 den 12.39): Banner MR SPEED for å ha Guns N’ Roses-maraton nå, og dermed kose seg med kremplata Use Your Illusion I. Den og Use Your Illusion II er mine favoritter fra Guns N’ Roses. Gleder meg enormt til å dra på konsert med de i Stavanger 15. juni! Banner SM gir de første METALLICA albuma 9 til 10 er sånn jeg rått å brutalt som SLAYER SEPUTURA TESTAMENT Å DEAD RESTEN FÅR 7 til 9 poeng er grunn var for løst sorry SM 😀😀 Er på album se bilde vet rekkefølgen glemte meg bygger for fullt neste album Endret 25. februar 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Banner MR speed meg er på album vet ikke album bare hører ❤️❤️❤️❤️ Endret 25. februar 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner MR SPEED for å ha helt glemt "The Spaghetti Incident?". Gleder meg til du koser deg glugg i hjel med denne! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Banner SM har ikke glemt den kommer rotter litt med albuma da 😠😩 her den SM se se se ikke se 😝 Endret 25. februar 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner MR SPEED for å innrømme at han har tjuvstartet en lytt til Chinese Democracy. Noen som blir sulten av å se på coveret til "The Spaghetti Incident?"? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) SprengeMobil skrev (På 18.2.2022 den 19.06): Banner MR SPEED for å innrømme at han har tjuvstartet en lytt til Chinese Democracy. Noen som blir sulten av å se på coveret til "The Spaghetti Incident?"? Banner SM er ferdig 2 den 3 ikke ferdige live YEAH Endret 25. februar 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner MR SPEED fordi han hadde lyst til å høre på de nye låtene til Axl Rose, Slash, Duff McKagan og co. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger det herlige Guns`N`Roses maratonet som MR SPEED har her inne nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å digge det herlige Guns N' Roses-maratonet som MR SPEED har her inne nå, i likhet med meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Spre-M, banner deg for han har helt sikkert fått med seg at jeg har bestilt enda flere spill. Som jeg nevnte på forrige side. TheDarkSycamore - SCM skrev (18 timer siden): Spre-M, banner deg enda en gang for å ikke ha bestilt noe på nettet i går, slik jeg har gjort. 🙃🙃🙃 Endret 18. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gjetter at du gleder deg til de spillene som du har bestilt kommer.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått med seg at TheDark bestiller fysiske spill, som senere får plass i hans megastore spillhylle. Jeg trenger ikke det, da jeg er en sånn som kjøper det i boksen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Spre-M, banner deg for å påstå at han kjøper kun spill-plata ikke selve koveret. 🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene håper at du viser oss bildene av de spillene når du har fått de, for da kan det hende at vi to ønsker oss et av de spillene i streamen din.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ville at TheDark poster bilde av spillene når han får de. Jeg mener altså spill du kjøper inne på konsollen, så du har 24/7 tilgang der. No offence. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå