Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene liker og digger både MR SPEED, TheDarkSycamore-SCM og SprengeMobil.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 CT, banner dere for de skal ikke lage drit sein middag slik jeg skal ha nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, men Cassidy Tvillingene lurer på hva skal du ha til middag nå??😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 CT, banner dere for å lure på hva jeg spiser nå. Makaroni med stekt paprika og kjøttdeig i chilli saus. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for det høres digg ut, nå ble Cassidy Tvillingene sultne her.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 CT, banner dere for å sier at jeg frister dem. I morn blir det rester fra i dag til middag, da skal jeg gjøre retten om til salat. Da tilsetter retten med sherrytomater og fetaost med soltørket tomater. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for det høres også skikkelig digg ut, og nå gjør du Cassidy Tvillingene enda mer sultne her i kveld.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 CT, banner dere for nå har jeg 5 nye spill i hylla. Det er 3 spill i en i Crysis coveret. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å fortelle Cassidy Tvillingene at du har 5 nye spill i hyllen din, vi to setter pris på at du deler ting med oss, for det er det ikke så mange som gjør.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 CT, banner dere for kanskje jeg spiller en av de spillene på kommende søndagen på Søndags Streamen min. Hvis ikke noen har valgt spill til da da. 😊😊🎮🎮 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for da kommer Cassidy Tvillingene med et ønske om at du kan spille The SIMS 4 spillet på streamen din nå på søndag.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) CT, banner dere for å komme med ønske i mange dager i forveien. Den er grei dere. 🤗🤗🤗🎮🎮👍👍👍 Endret 25. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene var visst litt tidlig ute, men vi to kom med ønsket vårt nå når vi husket det.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 CT, banner dere for jeg kommer til å sitere den posten deres i "Søndags streamen v2" min PM-posten. Eventuelt tagge dere under denne tråden her. ☺️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skal følge med på streamen din på søndag, hvis ikke PC-en vår kødder seg da.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 CT, banner dere for å krysser absolutt alt av lemmer de har på at PC-en deres ikke er drit treg til da. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene håper at den snart 6 år gamle PC-en vår ikke svikter oss nå på søndag under streamen din.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 CT, banner dere for jeg kan også streame det spille i mange timer også. Det spillet kom faktisk ut året 2019. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene hører at det spillet kom ut for nesten tre år siden.😊😊 Endret 25. januar 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å høre når det spillet kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå