Billie_bad_boy Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 banner tvillingene for at jeg også liker å være oppe om nettene Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner Billie_bad_boy for du og Cassidy Tvillingene er nattens venner.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 CT, banner dere for jeg liker også være oppe på natten. Avhengig av om jeg har time og sånt da. Hvis det ikke hadde vært for denne corona tredje vaksine timen. Jah, da hadde jeg vært lengere opp nå i natt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner ds rotte gift mener du 👉😜😜😜😜👈 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner MR SPEED for å spøke med noe TheDark ikke likte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Spre-M, banner deg for å huske rett. Tommel opp for deg. 👍😊 @MR SPEED du vet at jeg ikke liker at du sier det. Tommel ned for deg. 😠👎 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner TheDark for å gi meg dagens første fulltreffer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner SprengeMobil for nå har Cassidy Tvillingene vært på butikken og handlet, og nå er vi to klare for helgen.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 CT, banner dere for å ha vært på butikken og handlet, med lik linje med meg. Tokk handleturen rett etter vaksineringen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for på torsdag i neste uke skal Cassidy Tvillingene ta den tredje vaksine dosen vår.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 CT, banner dere for å nevne det de sa tidligere i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner TheDark for å ikke nevne det de sa tidligere idag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner SprengeMobil for det som Cassidy Tvillingene sa tidligere i dag, står lenge oppe på siden.😊😊😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Spre-M, banner deg for han vil at jeg skal si det samme som CT sa. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene sier at du skal få slippe å si det samme som vi to sa her i sted.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å si at TheDark skal få slippe å si det de to sa her i sted. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner SprengeMobil for nå har Cassidy Tvillingene komt i helgemodus. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert lure på om jeg tok tredjedosen av COVID-vaksine. Det gjorde jeg på onsdagen, og nå har jeg hovna opp lymfeknutene på venstre armen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Spre-M, banner deg for å ha tatt tredje dosen før meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ta den tredje vaksinedosen.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå