SprengeMobil Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha nyttårsforsetter. Jeg har ikke hatt noen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene lager oss haugevis av nyttårsforsetter hvert år, og de ryker alle sammen i løpet av januar.😉😉 Endret 8. januar 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å lage seg haugevis av nyttårsforsetter hvert år, hvor de ryker alle sammen i løpet av januar. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene lager oss litt for mange nyttårsforsetter på en gang dessverre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å innrømme at de to lagde seg litt for mange nyttårsforsetter på en gang. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har bestemt oss for å ikke lage flere nyttårsforsetter neste år, siden de bare ryker allikevel.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha bestemt seg for å ikke lage flere nyttårsforsetter neste år. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har bare bestemt oss for å gjøre det beste utav det nye året. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner CC å leve sunt her usunt 100% nei tullet litt da har et nytt år forsett det er å ikke ha noen nyttårs forsett da 😛 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner MR SPEED for å også leve sunt her. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene lever nok både litt sunt og litt usunt på samme tid vi to.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å leve både sunt og usunt samtidig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er veldig glade i frukt, grønnsaker og bær. Samtidig som vi to er veldig glade i brus, snop og snacks.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 CT, banner dere for også syns det er rart at denne videoen her er barne vennlig, som den egentlig ikke er. 😳😳😳 Men utenom det så er jo denne videoen kule da. 😏😏😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) Banner ThedarkSycamore-SCM for denne kule italienske serien her, gikk på TV(flimreboksen) lenge før Cassidy Tvillingene sin tid.😊😊 PS: Vi to er helt enige med deg i at den ikke er helt barnevennlig. Endret 9. januar 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 banner tvillingene for å være sent oppe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Trippel-B, banner deg for også være oppe seint. Jeg skal legge meg ganske snart. Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 banner TDS for å være tidlig oppe en søndag morgen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Trippel-B, banner deg for å betro at jeg har stått opp tidlig på en søndags morgen, når jeg faktisk skal legge meg nå. Omvendt godmorgen Trippel-B. 😴😴😴😴😴😴😴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Banner ds for legge seg CC tok nå feil da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå