SprengeMobil Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha tatt seg hvert sitt eple. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9390. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gratulere meg med å bli sidestarterkonge av side 9390. Takker og bukker og neier! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner SprengeMobil for nå ser Cassidy Tvillingene at du også fikk deg en økt med kveldsgymnastikk nå i kveld.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg også fikk meg en økt med kveldsgymnastikk nå ikveld. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner SprengeMobil for nå etter kveldsgymnastikken vår, skal Cassidy Tvillingene kose oss med mer frukt.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å kose seg mer med frukt etter kveldsgymnastikken sin. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner SprengeMobil for nå har Cassidy Tvillingene spist epler, appelsiner, bananer og druer.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha spist epler, appelsiner, bananer og druer. Nå skulle Millennium-Blå (tidligere Blåbanan) ha vært her! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene savner Millennium-Blå her i Bannetråden v3.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å savne Millennium-Blå her, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner SprengeMobil for i dag og i natt har det nesten bare vært du og Cassidy Tvillingene som har bannet her inne.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke ha sovet i 13 og en halv time slik jeg har gjort. Våknet i 00:30 tiden nå i natt. Endret 8. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være så trøtt at du hoppet over Cassidy Tvillingene.😉😉Men vi to har savnet deg her i kveld og i natt, så derfor er du tilgitt for at du hoppet over oss.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 CT; banner dere for å påstå at jeg er dautrøtt, som ikke stemmer. Jeg har våknet 00:30 tiden nå i natt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tullet bare litt i sted, så du ikke blunkeemojiene som vi to brukte da?? Men OK vi to beklager hvis vi gikk over streken der, det var absolutt ikke meningen.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 CT, banner dere for å ha ventet i en halv dag på å bli bannet av noen. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner ds for han snakker om banning i dag ds lykke til vennen 😀 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Mr-$, banner deg for å si lykke til til meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Banner ds for si lykke til gubben min 🤪🤪🤪🤪🤪🤪 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå