Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for det må da vel være et plaster på såret, at Cassidy Tvillingene gratulerte deg med å bli dagens første banner her inne i sted.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, banner dere for å bli nysidestarterdroningen og nysidestarterkongen på denne siden. Og nå er jeg kronprinsen på denne siden. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå ble Cassidy Tvillingene endelig kronet til sidestarterkonge og sidestarterdronning etter gammelt, og forresten gratulerer med å bli sidestarterkronprins av side 9387.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 9387. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene likte godt å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning etter gammelt.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 CT, banner deg for å ha ventet i hele 11 timer for å bli bannet av noen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner TheDark for å ha ventet i hele 3 timer for å bli bannet av noen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner SprengeMobil for å ha ventet 5 timer på å bli bannet av Cassidy Tvillingene.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet i 1 time på å bli bannet av meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner SprengeMobil for nå måtte du ikke vente lenge på å bli bannet av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner Cia for å bli bannet av MEG! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner N-4K0 for å bli bannet av Cassidy Tvillingene akkurat nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 CT, banber dere for å hindre Nako i å banne meg. 😫😫 PS, na skal jeg legge meg. Natta hele lekeplassen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for at du skal legge deg nå, da ønsker Cassidy Tvillingene deg en riktig god natt. Du forumkompisen vår, og yndlingsfinnmarkingen vår.😴😴 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha TheDark som sin yndlingsfinnmarking. Yndlingstromsogfinnmarking hadde nok ikke fungert… Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Banner SprengeMobil for du er Cassidy Tvillingene sin yndlingsperson fra fylket som tidligere het Troms. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 CT, banner dere for å snakke om Troms. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Banner ds for ikke dra til sarp som jeg skal 😀 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Mr-$, banner deg for å stikke hodet sitt inn hitt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Banner TheDark for å være fan av dollartegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå