TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) CT, banner dere for dere mediterer aldri,... ikke sånn jeg vet om da. 🙄 PS: Nå ble jeg nysiderstartertrippelgongen. 👑👑👑 Endret 4. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene mediterte sammen en del da vi to var yngre.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, banner dere for å ha sluttet å meditere. Jeg har aldri meditert i min yngre alder før i min voksen alder. Livet mitt ble så mye lettere pga det, og pluss hjelpen jeg fikk. Uten det hadde jeg kanskje ikke levd i dag. Jeg har faktisk hatt selvmords tanker i min yngre alder, men fikk hjelp i grevens tid. Det er jeg veldig takknemlig for. 😃😃 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDark for å aldri ha meditert når han var ung. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ble rørte over det fine som TheDarkSycamore-SCM skrev i den forrige posten sin.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Spre-M, banner deg for han har også sluttet å meditert. CT; banner dere får de ble rørt av min forrige post. Endret 4. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDark for å krote over en påstand. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du så påstandsoverstrykingen her nå.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, banner dere for å ikke være en påstandsoverstryker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Påstandsoverstryking finnes ikke på timeplanen til Cassidy Tvillingene nei.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, banner dere for å ikke ha det i timeplanen deres. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDark for å få meg til å tenke på denne sangen nå: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Spre-M, banner deg for å spikre inn en video på denne siden nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at den sangen som SprengeMobil postet her nå er megakul.😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT; banner dere for å syns den sangen var megakul. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDark for å ikke synes at den sangen var megakul. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Spre-M, banner deg for å komme på en påstand. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDark for å påstå min påstand. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å være den første til å banne den 5. Januar 2022.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å påstå en påstand av en påstand. CT; banner dere for å ødelegge min konge kronongen min for neste side. Endret 4. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå