TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Nako, banner deg for han blir fortalt at han ikke gidder. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDark for å starte denne siden med det sagnomsuste N-ordet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner SM for nevne n ordet Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner MR SPEED for i dag har Cassidy Tvillingene vært syvsovere og forsovet oss til de grader. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha vært syvsovere nå igjen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sov helt til klokken 14.45. I dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) CT, banner dere for velkommen til syvsover-klubben. Jeg har også sovet for lenge enn planlagt til i dag. Jeg sov helt til kl 19:45. Endret 4. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for både du og Cassidy Tvillingene har gode sovehjerter.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, banner dere for jeg har sovet i ca 10 timer nå i natt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene sovnet ikke før sånn cirka klokken 06.00. I dag tidlig.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, danner dere for jeg her sovet i ca 1 time og et kvarter lengere enn dere. Slå den dere tvillinger. 😃😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å vekke konkurranseinstinktene til Cassidy Tvillingene nå.😉😉😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, banner dere for dere klarer aldri å slå min personlige rekord med å sove lengst. Det lengste jeg faktisk har sovet er forbi en hel dag, 24 timer i strekk. 👑👑 Men det er år og dager jeg har klart det da. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDark for å ha sovet en hel dag i strekk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Spre-M, banner deg for å ikke ha sovet en hel dag i strekk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for det lengste som Cassidy Tvillingene har sovet i strekk er 20 timer, det gjorde vi to en gang da vi var 15 år gamle. Men du er sjefen i å sove lengst.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, banner dere for å gi meg tittelen som sove sjeffen. Jeg ser. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for du fikk den tittelen som sove sjefen av Cassidy Tvillingene fordi du har sovet 24 timer i strekk, den rekorden kommer aldri vi to til å klare å slå.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 CT, banner dere for å forklare noe jeg faktisk forstod. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Banner ThedarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har en lei uvane til å forklare ting som andre allerede vet fra før av, men vi to er dessverre skrudd sammen sånn. Så det må dere bare leve med.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå