Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene forstår at du skal kose deg med masse herlig Metallica musikk nå, og så ønsker vi to deg også et riktig godt nyttår. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å også ønske meg et riktig godt nyttår. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har også sendt deg en nyttårshilsen i PM.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å også ha sendt meg en nyttårshilsen i PM. Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene tenker alltid på forumkompisene våre vi to.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 CT, banner dere for å ikke se på hopprenn, slik jeg, @SprengeMobil og kanskje Scarvo gjør. ⛷️⛷️⛷️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner TheDark for å gjette på om Scarvo så på hopp. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene kan bare svare på at vi to ikke har sett på hopprenn i dag.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha sett på hopprenn av to grunner: av at de to ikke er interessert i sport, og at de to ikke har flimreboks. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner SprengeMobil for å ha helt rett, i de to grunnene som du nevnte der. Om hvorfor Cassidy Tvillingene ikke har sett på hopprenn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg årets første fulltreffer. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner SprengeMobil for å ha mottatt 2022 sin første fulltreffer av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at jeg fikk den første fulltrefferen i 2022. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gjetter at du kommer til å få mange fulltreffere av oss to, nå i 2022.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert ha rett, og de to får også deres første fulltreffer i 2022. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gleder oss til vi to får 2022 vår første fulltreffer av deg.😊😊 Endret 1. januar 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 CT, banner dere for å bringe fremdeles året tuttugu þúsund og tuttugu og tveir. 😑😑😑 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å skrive noe her som Cassidy Tvillingene ikke forstår.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) CT, banner dere for jeg nevnte bare det du og @SprengeMobil sa opp mott 5 ganger på denne siden, men på islandsk, bare pga å få litt endring. Endret 1. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene beklager at vi har nevnt det samme fem ganger, vi to skal prøve å skjerpe oss.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå