TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 CT, banner dere for nå stjeler jeg en ny side fra dere. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å stjele side 9300 fra Cassidy Tvillingene nå, bare slapp av det går helt fint det.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 CT, banner dere for å si at tyveri går fint. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for her har Cassidy Tvillingene en oppgave til deg.😊😊 MUNNSKYLL -M-L+D Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 CT, banner dere for den var ikke vanskelig. 🙃🙃 Svaret er: Unnskyld Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å løse oppgaven til Cassidy Tvillingene, svaret var et ord som vi to ofte sier.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 CT, banner dere for jeg syns dere sier alt for ofte. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skal prøve å skjerpe oss, og ikke si unnskyld så ofte mer her inne.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 CT, banner dere for jeg sier ikke at dere skal slutte å si unnskyld eventuelt være snill, det sier jeg ikke. Det er en fin ting å si og være, ingen tvil om. Bare det at det kan bli litt meget for enkelte at snillheten tar helt overhånd. For mye avhengighet i seg selv, er heller ikke alltids så bra, avhengig om det er en dårlig uvane eller en god uvane. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene setter alltid pris på de kloke ordene dine, vi to synes at det som du skrev her er helt sant.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner CC så da knakk bordet da gitt å CC ropte hyll roter å mus der Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Morgenbanner MRS peed for å nevne mus i tråden..........det er MUS HER! 😬 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner SVISKA SE HER DU X-WING Micro lego 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Mr-$, banner deg for nå skal han leke fly den X-Vingen også. 😁😁😛😜 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner TDS for å få første svaret etter bildet av den fine doningen som jeg har flydd mange ganger i min fantasi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner ds. Har venter på 15 Micro modell til har en den er så stor du Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Svis, banner deg for å befinner seg offtest i sinn egen fantasi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det kan være interessant å befinne oss i vår egen fantasi av og til, vi to tilbrakte mye tid der inne da vi to var liten og yngre.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner CC for de har fantasi det har vi alle 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at det er både bra, fint og viktig å ha fantasi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå