Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du snakker om et alternativ fra et annet univers her nå.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se hva det snakkes om på forrige side. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner deg ds skulle jo gifte oss vi 2 kjøpte Millennium Falcon 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Mr-$, banner deg for nå vil han for førstegang på lenge være Gamlingen min. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner TheDark for å igjen kalle MR SPEED sin gamling. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene kaller ingen for våre gamlinger vi.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke gjøre det, og det er bra! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 CT, banner dere for dere er jo Små tassene mine. 🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene liker godt å være småtassene dine.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Ciaran og Ciara for å like godt å være noen småtasser. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Spre-M, banner deg for å ikke like å være en liten tass. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at småtasspraten forsetter her nå.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å tenke på denne sangen nå: 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (38 minutter siden): Svis, banner deg for jeg setter faktisk pris på å bli enten kalt for hun eller hen, på nettet altså. I virkeligheten da har det ikke noe å si. Selv om jeg er biologisk gutt. Du har sikkert fått med deg det,...eller tar jeg feil nå,... 🤔 ...at jeg faktisk liker å gå i dameklær. 🙃 Jeg er ikke født i feil kropp på noen måter, jeg bare liker å klæ meg i det. Det har jeg gjort siden jeg var i 13 års alderen. 👗👗👠 Her er et bilde av meg i dameklær: Deg i dameklær er finfine greier det. Jeg er jo ganske ny her, så jeg vet ikke stort om noe som helst. Banner SM for å synge som Sunde nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Sviskepott for å påstå at jeg synger nå. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner SM for at SM faktisk mumler i det skjegget som kanskje ikke finnes? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Sviskepott for å spørre. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at det er spørsmål ute og går her nå.😉😉 Endret 5. desember 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se hva som er ute og går nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene prøvde å se ut av vinduet vårt på hva eller hvem som gikk ute, men det var så mørkt at vi to så ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå