TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Svis, banner deg for å si °via verden" på en annen måte. 😁😁 Jippi da jay, jeg ble DobbelNySideSarterKongen. 👑👑 Endret 5. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner TDS for å tro at hen har blitt kongelig på en søndag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Svis, banner deg for å kalle meg for hen. Det er ikke mange som gjør. 😃👗👗👗👠 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Bannefri kommentar: Dere har virkelig blidt sløve i å poste i denne leken. HVA SKJER? 🥴🥴 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Banner TheDark for å ville ha folk hit. Kan ikke bare folk ha en vanlig hverdag utenom å være her? Mottar jeg slik mas, så gidder jeg ikke å være her mer! Endret 5. desember 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Spre-M, banner deg for det er forståerlig. Folk skal få lov å ha en vanlig hverdag også. Og slapp av, tenkte det blir den sist "mase posten" om det. Jeg har jo lov å savne, da. Endret 5. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner ds si til CC se pm nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Mr-$, banner deg for å gi meg en ordre om å si videre. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), Mr-$ sier at dere må se på PM nå. Så Mr-$, nå har jeg gjort det. 😉😉😉🙃 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner MR SPEED for å være dollartegn-avhengig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er kløveravhengige.😉😉🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være kløveravhengige. Jeg skal spise litt kveldsmat først, så kommer jeg hit etterpå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har akkurat spist kveldsmat nå, vi to spiste to ostesmørbrød hver med chilisaus, krydderskinke og hvitost med tomatsneier på toppen til kveldsmat nå.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Svis, banner deg for å kalle meg for hen. Det er ikke mange som gjør. 😃👗👗👗👠 Når jeg ikke vet, så blir det sånn. Skal jeg si "den" heller kanskje? Banner C&C for å sneie på toppene vilt og uhemmet!!! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner Sviskepott for å vite hva Cassidy Tvillingene gjorde med toppene nå i sted.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner C&C for å være lett se-bare fra lang avstand. 🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Sviskepott skrev (34 minutter siden): Når jeg ikke vet, så blir det sånn. Skal jeg si "den" heller kanskje? Banner C&C for å sneie på toppene vilt og uhemmet!!! Svis, banner deg for jeg setter faktisk pris på å bli enten kalt for hun eller hen, på nettet altså. I virkeligheten da har det ikke noe å si. Selv om jeg er biologisk gutt. Du har sikkert fått med deg det,...eller tar jeg feil nå,... 🤔 ...at jeg faktisk liker å gå i dameklær. 🙃 Jeg er ikke født i feil kropp på noen måter, jeg bare liker å klæ meg i det. Det har jeg gjort siden jeg var i 13 års alderen. 👗👗👠 Her er et bilde av meg i dameklær: Endret 5. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner TheDark for å vise bilde av seg selv i dameklær. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Spre-M, banner deg for å ikke vise bilde av seg selv i dameklær. 🥴🥴👗👗 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Banner TheDark for å påstå at jeg har dameklærfetisj. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Spre-M, banner deg for sikkert et alternativ av deg fra et annet univers som har en dameklærfetisj. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå