Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Banner Billie_bad_boy for Cassidy Tvillingene spiller helst musikk på vinylplater, og vi to spiller av og til musikk på CD eller kassett også da.😊😊 Endret 1. desember 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 CT, banner dere for nå har jeg pyntet til jul. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene pleier ikke å pynte mye til jul, vi to har et lite ferdigpyntet plastikkjuletre stående på et bord nede i kjellerleiligheten vår. Og så har vi noen nisser og noen engler stående i vinduene våre.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 CT, banner dere for de orker heller ikke å stivpynte til jul, med lik linje med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for det har du helt rett i, Cassidy Tvillingene gidder ikke å stivpynte til jul, fordi julepynten skal jo ryddes bort etter nyttår, og vi to orker ikke rydde en hel drøss med pynt bort etter nyttår.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner CC for nå ligger de å purker å sover i senga si snork snork 😎😎 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner MR SPEED for å ta på seg solbriller i starten av svarteste desember. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner SM for være trist 🥵 smil min venn 😁 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner MR SPEED for å påstå at jeg ble trist. Nei, jeg mener svarteste som mørkt ute. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner SM mørkt sier du er lyst her da 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner MR SPEED for det er hvitt av snø her hos Cassidy Tvillingene.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 CT, banner dere for å beskrive snøen dem har der. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner ds for se på snøen ved å måke den ds han roper hurra for snøen her …..SE BILDER DERE KOM PÅ DØRA I DAG 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Mr-$, banner deg for å være helt lego-gal. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner DS. Venter et lego sett til se bilde der kan svaret ligge 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Mr-$, banner deg for å snakke om et svar. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner ds her er den nye hobbyen min ds 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner MR SPEED for å sensurere noe på et av bildene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Spre-M, banner deg for jeg tror det er en is-bit beholder snudd på hode. @MR SPEED sin nye hobby er å lage isbiter. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Banner TheDark for å ta feil, det er innmaten til en Lego-julekalender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå