TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å være den andre som poster denne dagen. Og jeg startet en ny side. 🙌🙌🙌 Endret 22. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9241. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) CT, banner dere for snart går lille bane @SprengeMobil å legger seg snart. 😜😛😝 Endret 22. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du gjetter at SprengeMobil snart legger seg.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 CT, banner dere for også sier S.L. slik jeg gjorde. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Banner TheDarkSycamore for å forkorte to av ordene som Cassidy Tvillingene skrev i den forrige posten vår i sted.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 CT, banner dere for jeg skal våke nå i natt. Så jeg vil være på til dere legger dere. 😃😃😃 Ps, hvis ingen forstyrrer oss nå, da vil jeg klarer å få første plassen på neste side også, og siden etter der igjen, og der igjen, og der igjen, og der igjen, og der igjen... til klokka slår 02:30. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ble glade for at du vil tilbringe litt av våkenatten din sammen med oss to her.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) CT, banner dere for jeg har lagt merke til når man poster anen hver uforstyrret. Og han som startet en ny side vil da ha sikret seg å starte en ny side igjen. 😃😃😃 Så det jeg sier, dere har ikke en sjans med å klare å starte en ny side, før en ødelegger for oss. Endret 22. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tror at du har rett der, men vi to vil allikevel prøve å starte en ny side. Så vi to sier Game On, hva sier du.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) CT, banner dere for hvis han Billie_Bad_Boy poster her inne nå, da kan dere ha mulighet til å klare det. 😃😃 Endret 22. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tror at hvis noen andre enn oss tre dukker opp her å banner, så blir det enten MR SPEED eller Sviskepott.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) CT, banner dere for å håpe på å at Sviskepott eller Mr Speed kommer inn for å ødelegge anen hver postingen min. Og gir dere seieren i å starte en ny side. PS, ikke sjans i havet at jeg lokker på dem. 😜😛😝 Endret 22. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for kanskje sender Cassidy Tvillingene MR SPEED en Gmail, og ber han om å banne oss.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 CT, banner dere for de vil kanskje sabotere. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er bare med i konkurranser som vi to vet at vi vinner, kanskje er vi to små gangstertvillinger som driver med organiserte og avtalte konkurranser. Nei da vi to bare tuller, vi har ikke tenkt å sabotere for deg du megakule kompisen vår.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 CT, banner dere for å gi meg seier frem til kl 02:30. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene sier seieren er din, seieren er din helt frem til klokken 02.30. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 CT, banner dere for to post til så har jeg seier igjen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er litt nysgjerrige, så vi to lurer på om du liker konkurranser.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå