Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner SprengeMobil for det hadde vært ganske flaut for Cassidy Tvillingene hvis vi to fortsatt hadde vært redde for Dee Snider nå i en alder av snart 18 år.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å si at de hadde vært flaue hvis de to ennå var redde for Dee Snider nå som de to nærmer seg 18 år. Helt enig, det er flaut å være redd når man snart er voksen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sluttet å være redde for Dee Snider da vi to ble 7 år gamle, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Baner C&C for at ingen er redde lengre og jeg går til sengs. Godnatt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Sviskepott for å omtale Kiss som de fine malte gutta i forkledning. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ønsker Sviskepott som skal legge seg nå, en riktig god natt.😴😴 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) Banner SM for å vise alle tennene til meg rett før jeg skal sove og Banner C&C for å snike seg inn på slutten og friste meg til søvn. Endret 21. november 2021 av Sviskepott Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner Sviskepott for å påstå at jeg viser alle tennene mine rett til h*n. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene viser ingen tenner nå.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke vise tenner, og det er bra! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene skal pusse tennene våre om cirka en time og et kvarter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å pusse tennene og deretter legge seg om ca. en time og et kvarter. Jeg skal også gjøre det etter hvert. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at tiden bare flyr av gårde her nå i natt.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se at tiden bare flyr avgårde her inatt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner SprengeMobil for klokken 02.30. Skal Cassidy Tvillingene fly til Drømmeland sammen med tiden.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å nevne sin faste leggetid. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene nevnte vår faste leggetid, med glimt i øyet begge to nå i sted.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de to gjorde det med glimt i øyet begge to i sted. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bekrefter ofte at vi to gjør ting med glimt i øyet begge to.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte ofte at de to gjør ting med glimt i øyet begge to. Der er Ole Gunnar Solskjær ferdig som manager for Manchester United. https://www.vg.no/sport/fotball/i/ALJdVq/bekreftet-ole-gunnar-solskjaer-ferdig-i-manchester-united Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå