SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Sviskepott for å henge seg dobbelt kvadruppelt opp i detaljer. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner SM for å putte hendene inn i hodet sitt og skremme oss i natten! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene ble ikke skremte nå i natt.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner C&C for å ikke bli skremt, men sender det skumle tilbake til Sviska Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Banner Sviskepott for å ødelegge mitt geniale skriveri! Endret 20. november 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner SM for å ødelegge sitt skriveri og skylde på meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene skylder på ingen.😊😊 Endret 20. november 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke bli skremt nå i natt. Da jeg var yngre, hadde jeg mareritt om at flimreboksen slo seg på av seg selv midt på natta med dette: 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner SM for å minne meg på skumle flimrebokser. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Sviskepott for å mene at flimreboksen var skummel, nei, det var den ikke, det hadde vært skummelt om dette hadde skjedd. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så ofte på ting på flimreboksen som var altfor skumle for oss, da vi to var liten.😉😉 Endret 20. november 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha kvittet seg med flimreboksen da de to var 13 år gamle. På YouTube har jeg laget en spilleliste over ting som er gåsehudfremkallende hos meg midt på natta. Resten ser man om man klikker seg inn på YouTube. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) SprengeMobil skrev (6 minutter siden): Banner Sviskepott for å mene at flimreboksen var skummel, nei, det var den ikke, det hadde vært skummelt om dette hadde skjedd. Iiiiiiik! (Bann!) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så ofte på ting på flimreboksen som var altfor skumle for oss, da vi to var liten.😉😉 Banner C&C for å ikke kalle seg selv små da de var små. Kan ikke kalle to for "liten". SprengeMobil skrev (5 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å ha kvittet seg med flimreboksen da de to var 13 år gamle. På YouTube har jeg laget en spilleliste over ting som er gåsehudfremkallende hos meg midt på natta. Resten ser man om man klikker seg inn på YouTube. Banner SM for å lage skumle spillelister på tuben. Endret 20. november 2021 av Sviskepott Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Sviskepott for å se på den, derimot. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene var redde for Dee Snider i Twisted Sister da vi to var liten, vi synes at han var skikkelig skummel da vi to var sånn 6 år gamle. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner C&C for å skremme fanden på flatmark inn i meg som liten er og skal snart legge meg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Banner Sviskepott for å ikke bli skremt av Dee Snider. Hos meg, så var jeg redd Kiss da jeg var liten, mer spesifikt Gene Simmons, husker ikke når, men jeg likte mest Kiss fra 80-tallet, den gangen de droppet sminken og kostymene. Jeg kom over det siden den gang. Endret 20. november 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er ikke lengre redde for Dee Snider, vi to digger faktisk Twisted Sister nå. Og det har vi to gjort siden vi var 14 år gamle.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å faktisk digge Twisted Sister siden 2017-2018, og det er bra at de to kom seg over dette. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Banner SM for å bli redd for de fine malte guttene i forkledning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå