SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortsatt ha sine irske falkeblikk lojale mot seg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, nå får du dagens første fulltreffer av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg dagens første fulltreffer. Takker og bukker og neier! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å ha blitt sidestarterkonge av side 9173. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å gratulere meg med å bli sidestarterkonge av side 9173. Takker og bukker og neier! Endret 10. november 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for å ha mottatt gratulasjon fra Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte den gratulasjonen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er Gratulasjonsbekreftingsgutten og Gratulasjonsbekreftingsjenten. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi seg selv et av de lengste gutten og jenten-navnene jeg har sett. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene klarte å gi oss selv lange gutten og jenten navn, uten å få tungekrøll her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ikke få tungekrøll, ihvertfall ikke av å lese det lange navnet til Hæp-Skit. Det får de nok sikkert, men TheDark fikk det stadig når Hæp-Skit stadig bannet i oktober ifjor. Endret 10. november 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene fikk tungekrøll av det navnet som du nevner over her, til å begynne med. Men nå har vi to vendt oss til det lange og megakule navnet.😎😎 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha vent seg til det lange og megakule navnet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger lange og kule brukernavn vi to. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å digge lange og kule brukernavn, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger også brukernavnet ditt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å også digge brukernavnet mitt. Takker og bukker og neier! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene tror at vi to er blant de få medlemmene her på Diskusjon.no. Som bruker våre egne navn som brukernavn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være en av få brukere her på Diskusjon.no, som bruker våre egne navn som brukernavn. Jeg vet om noen andre her, slik som innholdsansvarlig og administrator Øystein (jeg vil ikke tagge han siden jeg kan få kjeft). Ellers vet jeg ikke om noen andre. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er enige med deg i at du ikke tagger administratoren, fordi det er ikke gøy å få kjeft. Vi to har fått mye kjeft opp igjennom tidene, så vi vet hvor lite gøy det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå