Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er alltid klare for takke og bukke og neie gymnastikk vi to. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha startet sin fjerde side på rad nå, og er snart fremme ved målet, hvis ikke noe uforutsett skjer! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for nå håper bare Cassidy Tvillingene at vi to ikke blir slått på målstreken, før vi klarer å starte fem sider på rad her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å håpe at de to ikke blir slått på målstreken. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det blir kjipt visst vi to skal bli slått på målstreken denne gangen også.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha startet fire sider på rad to ganger tidligere tror jeg, som er personlig rekord. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene takker deg for å påminne oss om vår personlige rekord nå, for det hadde ikke vi to tenkt på. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å takke meg for å påminne de to om sin personlige rekord i å starte sider. Min er på fem som er målet deres, og det har jeg klart to-tre ganger om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at du er en skikkelig rå sidestarter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å synes at jeg er en skikkelig rå sidestarter. Takker og bukker og neier! Endret 9. november 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for nå ser Cassidy Tvillingene at du også fikk deg en økt med ettermiddagsgymnastikk her inne nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg også fikk meg en økt med ettermiddagsgymnastikk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at du er en skikkelig flink og dyktig idrettsmann. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å synes at jeg er en skikkelig flink og dyktig idrettsmann. Takker og bukker og neier enda mer. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for du har inspirert Cassidy Tvillingene til å trene enda mer enn hva vi to allerede gjør nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å skrive at jeg har inspirert de to til å trene enda mer enn hva de to gjør allerede nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er gøy å trene sammen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å synes at det er gøy å trene sammen, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 banner sprengeMobil for Cassidy Tvillingene har fått skikkelig sansen for trening det siste året. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å snart oppnå målet de to alltid har ventet på, å starte fem sider på rad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå