Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger Janet Jackson.😍😍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner CTBC SE PM NÅ CTBC Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner MR SPEED for å tease i bildet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har digget Janet Jackson siden vi to var 14 år gamle. PS: Vi to har sett at du har postet noen The Beatles sanger i Hvilken sang hører du på nå? I sted, og det varmet hjertene våre.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha digget Janet Jackson siden de to var 14 år gamle. Jeg har begynt å høre gjennom The Beatles-diskografien, og startet med Please Please Me. Akkurat nå fortsetter jeg med Kanye West, og er nå på Ye fra 2018. Skal senere lage meg kveldsmat og deretter tenke hva som blir neste i spilleren hos meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du hører på mye herlig musikk nå i kveld, og vi to ser at du skriver at du skal lage deg litt kveldsmat. Så da lurer yndlingstvillingene dine på hva som står på menyen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å lure på hva jeg skal lage meg til kveldsmat. Det blir et par brødskiver på meg som vanlig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) Banner SprengeMobil for nå er Cassidy Tvillingene akkurat ferdige med kveldsmaten vår, vi to spiste to ostesmørbrød hver med ketchup, hvitost, krydderskinke og med tomatskiver på toppen. Endret 7. november 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha lagd ostesmørbrød til kvelds, hørtes godt ut! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har spist ostesmørbrød til kveldsmat på søndager nå den siste måneden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) CT, banner dere for å ikke ha fått denne sangen i hjernen, slik jeg har fått. 🥰 Jeg klarer ikke å stoppe å høre på den. 🥴🥴🥴 Endret 7. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett i det, Cassidy Tvillingene har ikke fått denne sangen her på hjernene våre. Vi to har fulgt med på streamen din i en halvtime via Discord i kveld.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 CT, banner dere for dere aner ikke hvor mange ganger jeg faktisk har hørt på den sangen bare i dag. Helt ærlig, jeg har mistet tellingen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vet akkurat hvordan det er, fordi vi to får også sanger på hjernene våre hele tiden.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) CT, banner dere for ikke ha hørt en og samme sang i 9 timer i strekk. Slik jeg har gjort en stund tilbake. Denne sangen er også rå kul og fengende. Endret 7. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for du vinner der, Cassidy Tvillingene hadde aldri giddet eller orket å høre på den samme sangen i 9 timer i strekk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner CTBC de gidder ikke hørte samme sangen 10 ganger Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 CT, banner dere for det skjer ganske fort hvis sangen er gange fengende hos meg. Kunne fint hørt denne sangen jeg har i hjernen i dag enda lengre hvis jeg hadde viljen til det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene pleier ofte å få flere sanger på hjernene våre samtidig.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Banner CTBC her er en sang trall trall CTBC 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå