SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner TheDark for å innrømme at han forsøkte å gjøre det istad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å ha tattover halvparten av første side på Lekeplassen. Endret 4. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Banner TheDark for å ha lurt i et halvannet år på hvor det 12. nummeret av Bladet LM har blitt av. Jeg rotet litt i en av søppelposene i roteboden og fant det: Endret 4. november 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner SM kan si jeg bygger på Ford mustang tatt den fra vær andre døra gikk ikke helt igenn 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner MR SPEED for å bygge en Ford Mustang i Lego. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Spre-M, banner deg for nå skal du vel ta snart patent på de LM bladene dine. 😁😁 Endret 4. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at MR SPEED bygger en megakul Ford Mustang i Lego.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bomme på meg, og for å også synes at MR SPEED bygger en megakul Ford Mustang i Lego. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Spre-M, banner deg for å si til CT at de hoppet over meg. 😔🥴 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner TheDark for å påpeke noe som allerede er påpekt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Spre-M, banner deg for å påkeke en påpek av en påpek. 😁😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bannet samtidig som TheDarkSycamore-SCM i sted vi to hoppet ikke over han med vilje. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å igjen bomme på meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke bomme noe i dag. Endret 4. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner TheDark for å ville at jeg også skulle bomme idag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene beklager at vi to har bommet på deg flere ganger i dag, men det har vært litt for mange samtidighets banninger her nå i kveld. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å beklage bommertene. Det går greit. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Spre-M, banner deg for å si DGG. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du skriver forkortelser her nå.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se TheDark forkorte det jeg skrev istad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå