TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Spre-M, banner deg får å ikke lure på hva jeg har bestilt. TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): CT, banner dere for endelig har jeg fått min siste pakke som jeg har bestilt. Har alt ventet i litt over 3 månder på den. Altfor lang vente tid, spør du meg. Fikk den her forleden. Hvis noen er nysgjerrig på hva jeg har bestilt, så spør meg på PM. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDark for å ha stoppet Ciaran og Ciara i å starte ny side 5 ganger på rad, etter 2 sider. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har ikke mistet motivasjonen til å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning fem ganger på rad. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha mistet motivasjonen, og det er bra! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er positive og optimistiske, og vi to satser på at vi klarer det tilslutt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være positive og optimistiske. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for det er positiviteten og optimismen som driver Cassidy Tvillingene i forsøkene våre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle hva som driver Ciaran og Ciara i forsøkene deres. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har merket at det har blitt rot i telletråden nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å offentliggjøre min flaue tabbe i en annen tråd. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene mente ikke å gjøre deg flau nå i sted, unnskyld for det.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å unnskylde seg for det. Det går greit. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er glade for at det går greit, og at vi alle har det bra og at vi er venner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 CT, banner dere for å si G-ordet tre ganger. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å passe på Cassidy Tvillingene, tusen takk kompis.😉😉😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bli passet på av TheDark. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene trenger å bli passet på av og til.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å trenge å bli passet på av og til. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene kan være litt spinnville og elleville av og til, og derfor må vi to passes på litt av og til.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være litt spinnville og elleville av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå