SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner MR SPEED for å ha smakt smalahove, derimot. Nei, jeg har ikke det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Mr-S, banner deg for å knutre inn et norsk delikatesse, smalahove. Endret 3. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDarksycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tror på evolusjonsteorien og på at mennesker nedstammer fra apene. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Banner TheDarksycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tror på evolusjonsteorien og på at mennesker nedstammer fra apene. CT, banner dere for nemlig, derfor blir det ulogisk at vi alle menneskene er slekt med absolutt alle. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes uansett at dette her er et veldig interessant tema.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 CT, banner dere for å syns at slektskap er fasinerende, med lik linje med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå fant Cassidy Tvillingene ut at vi to og du hadde en felles interesse her.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha en felles interesse med TheDark. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Spre-M, banner deg for vi to har også samme interesse, skihopp/hopprenn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDark for å ha en felles interesse med meg, nemlig skihopping, som han bekrefter nå! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Spre-M, banner deg for å bekrefte en bekreftelse. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDark for å spikre en YouTube-video på sida. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Banner Spre for å ikke spikre en YouTube-video. Endret 3. november 2021 av N-4K0 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner N-4K0 for å bomme på TheDark. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Spre-M, banner deg for nå fikk du han Nako til å rødme, slik du gjorde over min feil for noen par sider siden. 😁😁 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDark for å si det infamøse "N-ordet". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Spre-M, banner deg for å ikke kose seg med Level Up Norge 10 års jubileum akkurat nå, slik jeg gjør på Twitch. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDark for å vite hva jeg koser meg med og hva jeg ikke koser meg med. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at det er snakk om å kose seg her inne nå.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha startet tre sider på rad før den muligheten glapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå