Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ha en fast søndagsfrokost. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha startet sin tredje side på rad nå, og godt over halvveis til målet! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for å se at Cassidy Tvillingene har blitt trippel sidestarterkonge og sidestarterdronning nok en gang. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha rett i det, og de to får dagens første fulltreffer. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene takker og bukker og neier for dagens første fulltreffer som vi to fikk av deg nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å takke og bukke og neie på formiddagen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har blitt takke og bukke og neie avhengige begge to. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) SprengeMobil skrev (1 time siden): Banner MR SPEED for å ikke ha smakt torsketunge. Det har jeg, det er godt! Spre-M, banner dere for å snakke om torsketunge på forrige side. Men jeg har smakt røkt elgtunge. Og syns det var veldig rart og uvant smak. Mamma elsker det, vil ikke si det med meg. Endret 3. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har aldri smakt røkt elgtunge, men vi to synes faktisk at det høres ganske godt ut.☺️☺️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha smakt røkt elgtunge. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har smakt røkt hjortetunge og det likte vi to veldig godt.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Spre-M, baner dere for å aldri ha smakt samenes delikatesser. 😁😁😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har aldri smakt samenes delikatesser så du har rett i det angående oss to.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) CT, banner dere for å ikke være slekt med saman. 50% sikker på jeg er det, selv om jeg ikke har sjekket det ut. Endret 3. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene har ikke sameslekt, men begge foreldrene våre er irske, og vi to er født i Irland så det er helt sikkert forklaringen på dette da.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 CT, banner dere for jeg er 33% sikker på at dere er slektskap med Betritene. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er ganske sikre på at alle mennesker er i slekt, hvis man går veldig langt tilbake i tiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) CT, banner dere for etter bibelen så er videt det. Men, jeg tror ikke på det. Jeg tror at vi alle menneskene er slekt med halvparten eller en tredjedel av verden er slekt med hver andre. Det høres mer realistisk ut. Endret 3. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner TheDark for å skrive om bibelen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SM har du smakt smalahove da bilde under her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå