Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Banner SprengeMobil for all dette snakket om ikoniske setninger, fikk Cassidy Tvillingene til å tenke på disse her.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) CT, banner dere for å ta en Spre-M'en. 😁🤣😂😁 Endret 2. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene trodde at vi to tok en Ciaran & Ciara spesial nå vi da.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 CT, banner dere for jeg mener Spre-M begynte med det ført. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for du nok rett der, Cassidy Tvillingene ble inspirerte av SprengeMobil til å gjøre dette.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha knurtet inn et bilde av den sørkoreanske boybandet iKon helt oppe, og for å ha blitt inspirert av meg til å gjøre dette. Jeg, og flere her inne ble også inspirert av han som tidligere het Blåbanan (som jeg kalte for Blä) til å bruke ordet "knurte" som han fant opp. Endret 3. november 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene savner den tiden da Millennium-Blå var aktiv her i Bannetråden v3.😊😊 Endret 3. november 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å savne den tiden Millennium-Blä var aktiv her, i likhet med meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SM tunge miner meg torske tunge vet ikke Åsen den smaker SM vet du køder ikke nå bare lurer Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner MR SPEED for å ikke ha smakt torsketunge. Det har jeg, det er godt! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har også smakt torsketunge, og vi to liker det også veldig godt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å også like torsketunge veldig godt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er veldig glade i fisk, og vi to spiser ofte fisk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å spise fisk ofte, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er også veldig glade i kreps, krabbe og reker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å også være glade i skalldyr. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene spiser mer fisk og skalldyr, enn vi to spiser kjøtt. Og når vi to spiser kjøtt da spiser vi helst kylling og kalkun. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å spise helst kylling og kalkun når de to spiser kjøtt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene spiser bacon til frokost på søndager da, for vi to spiser egg, bacon og tomatbønner til frokost hver søndag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Banner Ciaran og Ciara for å spise egg, bacon og tomatbønner til frokost hver søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå