SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha digget Pointer Sisters siden de to sendte flimreboksen avgårde. Beklager at jeg hindret dere i å starte fem sider på rad. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å vite når Cassidy Tvillingene ble The Pointer Sisters fans. Og PS: Det går helt fint at du hindret oss i å starte fem sider på rad, fordi det er bare en lek.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha rett i det, og de to får kveldens første fulltreffer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Spre-M, banner deg for å skamme seg over å ha hindret CT i å starte ny side på 5 på rad. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner TheDark for å kommentere det jeg gjorde helt på toppen av side 9125. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene fortsetter med å prøve å klare å starte fem sider på rad vi to. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortsette med å prøve den utfordringen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er The Never Give Up Twins. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi seg selv et passende kallenavn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes bare at det hadde vært dumt hvis vi to skulle gi opp å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning fem ganger på rad.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 CT, banner dere for nå savner jeg virkelig han Scar. 😔😔 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene savner også Scarvo nå. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Banner CCC for hvorfor er han borte? Endret 29. oktober 2021 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Choco, banner deg for jeg aner ikke. Spurte ham ikke. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vet heller ikke hvorfor han er borte. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner CCC for hmm trist ;c mulig han bare tok en pause på noen år slik jeg gjorde? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene sier at det er aldri godt å vite, men vi to håper at han snart kommer tilbake hit.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 CT og @Chocolate-Monster, banner dere for Scarvo sa i fra at han forlot i profilen sinn at han vil komme tilbake i desember. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det er bra at han kommer tilbake, fordi det er så trist hvis noen forlater forumet. Vi to savner flere her på forumet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 CT, banner dere for jeg syns også at det er trist. 😔 Men det bestemmer dem helt selv, ho @Arizona for eksempel. Savner henne ekstremt mye, hun har en grund til at hun har vært borte lenge. Hun har en familie å ta seg av, mener jeg husker at hun sa at hun hadde to barn å ta seg av. 😃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå