SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått lyst på snacks inatt. Idag poppet jeg litt popkorn i en popkornmaskin som lignet på den jeg har hatt før, og som jeg husker fra Småelektriskcupen i Ikke gjør dette hjemme. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å ha postet en megakul YouTube video, Cassidy Tvillingene kan være glade for at vi to ikke så på det programmet Ikke gjør dette hjemme da vi var i våre rampestrekglansdager. For vi hadde garantert prøvd disse tingene sammen da. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være glade for at de to ikke så det på flimreboksen da de to hadde den. Jeg så ellers det når jeg var mye yngre, og forsto advarselen i starten av hver episode. Ellers savner jeg det programmet stort, og jeg syns Rune Nilson og Per Olav Alvestad var de beste programlederne, som var i de tre første sesongene. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Ikke gjør dette hjemme, hadde garantert gitt Cassidy Tvillingene inspirasjoner og ideer til nye rampestreker da vi to var fra 7-14 år gamle.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at Ikke gjør dette hjemme ville ha gitt dere to ideer til nye rampestreker og mye galskap hvis de to hadde sett det da. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene var så nysgjerrige og rampete da vi to var fra 7-14 år gamle, at vi to hadde digget å prøve det som de gjorde i det programmet der.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner Cia for å like Ikke Gjør Dette Hjemme akkurat som meg! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene har ikke sett en hel episode av Ikke gjør dette hjemme før, men vi to har sett mange klipp av det programmet på YouTube sammen før.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å vite at N-4K0 liker Ikke gjør dette hjemme, som han skriver med stor forbokstav. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene var mye sammen på YouTube før vi to ble medlemmer her på Diskusjon.no. Og da så vi på mange klipp av Ikke gjør dette hjemme på YouTube da vi to var aktive der. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha vært mye på YouTube før de to begynte på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for etter at Cassidy Tvillingene ble medlemmer her på Diskusjon.no. Den 18. November 2018, som også var tolv dager før 15 årsdagen vår. Er vi to veldig sjeldent innom YouTube mer.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være veldig sjeldent på YouTube nå til dags. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for nå bor Cassidy Tvillingene nesten fast her på Diskusjon.no. Vi to har nesten flyttet inn her bokstavelig talt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å nesten ha flyttet inn på Diskusjon.no bokstavelig talt. Endret 26. oktober 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har invitert deg, MR SPEED og TheDarkSycamore-SCM på innflyttingsfesten vår her på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha invitert meg, MR SPEED og TheDark på innflyttingsfesten sin her. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ønsker å ha gjengen samlet her vi to. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Baner Ciaran og Ciara for å ønske å ha gjengen samlet her. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger når gjengen er samlet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå