TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Spre-M, banner deg for nå fikk jeg første plassen igjen. Endret 25. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner TheDark for å starte enda en side idag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9102. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bomme på TheDark nå, og deretter får den sangen i hodet deres garantert. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Spre-M, banner deg for å være sur for å ha havnet på andre plass på denne siden. 😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du antyder at SprengeMobil ble sur for at han havnet på andreplass på denne siden.😉😉 Endret 25. oktober 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 CT, banner dere for å ikke se at jeg bare tuller med ham. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vet at du bare tullet med han da.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å vite at TheDark bare tullet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene fikk en beskjed fra forumet, at vi to ikke kan gi flere reaksjonspoeng i dag, vi to tenkte å fortelle deg grunnen sånn at du vet hvorfor du ikke får flere ryktepoeng fra oss to. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert ha fått beskjed fra forumet via PM. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) CT, banner dere for det fikk jeg også en stund tilbake. Det er noe nytt Diskusjon.no har startet med, og syns det er en fin ting også. Er ikke helt sikker på om hvor mange rykte poeng man kan gi løpe av en dag. Har bare ikke giddet å finne det ut. Men hver glad for at dere kan gi flere rykte poeng i morn etter den tiden dere fikk varselen. Endret 25. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner TheDark for å kalle meg CT nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Spre-M, banner deg for nå her etter heter du CT. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å ta feil der, Cassidy Tvillingene fikk beskjed om at vi to ikke kan gi ryktepoeng da vi prøvde å gi deg ryktepoeng. Vi fikk beskjeden da vi prøver å gi ryktepoeng.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 CT, banner dere for nå heter jeg @SprengeMobil her etter ser jeg. 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene var litt for trege på avtrekkeren i sted, så da bannet vi feil bruker.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å banne TheDark som gliser så bredt igjen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Spre-M, banner deg for å ikke glise bredt. 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gliser ikke nå, vi to banner deg med glimt i øyet begge to.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå