SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha syntes at det høres ut som Manchester United var veldig uheldige og hadde skikkelig uflaks idag. Nettopp uflaks idag, men jeg tror Solskjær beholder jobben, for de vet jeg gjør det bra i Champions League i tillegg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene likte dagens resultat, fordi vi to er Liverpool fans. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha likt dagens resultat siden de to er Liverpool-fans. Uansett artig med hattrick til Mohamed Salah. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene angrer nesten på at vi to kvittet oss med flimreboksen i desember 2016, nå når vi hører om dagens kamp.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å angre nesten på at de to kvittet seg med flimreboksen i desember 2016. De to har vel heller ikke abonnement på TV 2 Play, så de får sett hva som helst der, gjetter jeg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har verken flimreboks, parabolantenne, eller noen tv-abonnement vi to.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha ingen av delene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har ikke hatt noen av de delene siden desember 2016- januar 2017.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha hatt noen av delene siden desember 2016-januar 2017. Nå må jeg legge meg tidlig, for jeg må stå opp tidlig og følge med videre på Radio Norges Topp 1000-liste som fortsetter klokka seks hos Morgenklubben med Loven & Co. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ønsker deg en riktig god natt nå, siden du skal legge deg tidlig i kveld. Og yndlingstvillingene dine håper at du får sove godt og at du drømmer mange fine drømmer i natt.😴😴 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 CT, banner dere for å ikke giddet å se absolutt hele streamen min. 🤔 Kun en liten del av den. Det er jo greit det. 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser bare litt av streamen din fordi vi to er altfor rastløse til å se hele streamen din.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se litt av streamen til TheDark. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så på Streamen til TheDarkSycamore-SCM i litt over 45 minutter.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha stått opp nylig. Jeg våknet for å sette på DAB-radioen før klokka seks, og hørte litt på Morgenklubben med Loven & Co hos Radio Norge hvor det er Topp 1000 for tida. Deretter sov jeg litt med radioen i bakgrunnen. Så får jeg litt ekstra søvn før jeg sto opp kvart på ni. Endret 25. oktober 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sov til klokken 10.00. I dag vi to.😊😊 Endret 25. oktober 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha glemt banning. Beklager at jeg minnet dere to på det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene rettet opp i feilen vår, med en gang da vi to merket at vi hadde glemt å banne.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha rettet opp i feilen der. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene rettet raskt opp i feilen vår, og forresten tusen takk for at du minnet oss på at vi to glemte å banne i sted.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå