Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Banner SprengeMobil for hvis gymnastikktreneren vår er fornøyd med oss, da blir Cassidy Tvillingene motiverte til å trene enda mer. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt godt mottatt av gymnastikktreneren sin. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er så glade for at vi to har en sånn megakul gymnastikktrener. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å la meg bli den første som banner den 23. oktober 2021! På formiddagen! Akkurat nå er Radio Norges Topp 1000-liste igang! https://radioplay.no/radio-norge/ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner SprengeMobil for nå har Cassidy Tvillingene akkurat stått opp.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha stått opp nå. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner SprengeMobil for i dag forsov ikke Cassidy Tvillingene oss så veldig mye.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha forsovet seg veldig mye. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner SprengeMobil for i dag tok bare Cassidy Tvillingene hver vår ekstra lange dupp. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha tatt seg hver sine ekstra lange dupp. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker å sove lenge vi to.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å like å sove lenge, i likhet med meg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner SprengeMobil for om en liten stund skal Cassidy Tvillingene spise frokost sammen, vi to spiser vår faste lørdagsfrokost. Da spiser vi to brødskiver hver med hardkokte egg og sild på, og det spiser vi hver eneste lørdag til frokost. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle hva som er deres faste lørdagsfrokost. Jeg lagde meg egg og bacon, som jeg har til lørdagsfrokost. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner SprengeMobil for det som du har til lørdagsfrokost, nemlig egg og bacon. Det er Cassidy Tvillingene sin faste søndagsfrokost det, vi to spiser egg og bacon til frokost hver eneste søndag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Spre-M, banner deg for han skal ikke legge seg ned på sofaen for å vile/sove i noen par timer, slik jeg skal nå. Ble alt for ivrig av å spille Genshin Inpact nå i natt. Nå har jeg klart å åpne hele verden i det spillet, og nå har jeg snart nådd adventure level 35. 😃😃😃😴😴😴 Endret 23. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ønsker deg en god lur på sofaen din nå.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 CT, banner dere for å ikke nevne noe om spill fremdriften min. 😑😑 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for du har rett i det, Cassidy Tvillingene turte ikke å nevne noe om spillfremdriften din. Fordi vi to var redde for at vi skrev noe feil, og at vi kom til å få kjeft. Derfor sa vi ingen ting om det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ct, banner dere for tro på noe som ikke stemmer. Har sakt det før, sier det gjerne igjen. Jegz klazzer ikkzzze å kjeftzzzze på dere tozzzzzzzZ zzZ zzZ zZZ zzZz zZzz ZZzzz zZZzz zZZzzz zZzzZ zzZ zzZ zZZ zzZz zZzz ZZzzz zZZzz zZZzzz zZzz ZZzzz zZZzz zZZzzz zZzzZ zzZ zzZ zZZ zzZz zZzz ZZzzz zZZzz zZZzzz zZ... 😴😴😴 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå