Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du nevner to band som du tror et av de kan være yndlingsbandet til Chocolate-Monster.😊😊 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner CCC for jeg kan ikke peke ut noen yndlingsband ettersom musikk og humør må matche. Både AC/DC og Maiden har jeg hørt mye, men begge har en markant vokal så det kan også bli litt mye i strekk. 🤘 Også veldig glad i postcore metal og alternative fra 1990/2000 og punk. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene har The Beatles så Rolling Stones og så Elvis Aron Presley på topp når det kommer til musikk, og så kommer resten av musikken etterpå. Sånn er det for oss to.😍😍 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner CCC for dere ble født 50år for seint haha heldigvis lever musikken videre 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for ut ifra musikksmaken vår, så skulle man nesten tro at Cassidy Tvillingene var to tidsreisende.😉😉 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner CCC for ja, mulig dere egt er to 80åringer som chiller med noe vinyl på et gamlehjem og mimrer tilbake og bare sier dere er 18 og har friår, men dere er egentlig pensjonert for lenge siden haha 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene svarer bare at alt dette som du sier er jo mulig da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Choco, banner deg for nå er det ikke lenge igjen til jeg tar kvelden. Tar kvelden ganske snart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være så trøtt i kveld, at du bommet på Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Banner CCC for samme her, skal være på jobb 07 i morra tidlig igjen, så blir ikke mange timene søvn... Og ja det er mulig, haha internet = hav av muligheter. Endret 19. oktober 2021 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Choco, banner deg for jeg trenger ikke å tenke på jobb jeg. Har ikke jobb. Vil bare legge meg tidlig pga lite søvn de siste nettene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har også erfaring med lite søvn.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 CT, banner dere for å ha hatt lite søvn nesten hele livene deres. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Banner TDS fordi jeg er den eneste som jobber her inne? Vi har ihvertfall lite søvn tilfelles hele gjengen Endret 19. oktober 2021 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene sin erfaring med lite søvn begynte for fullt da vi to var i 15 årsalderen, for da begynte vi å døgne sammen veldig ofte.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Choco, banner deg for også har lite søvn. CT, banner dere for å være bøllete nå. 😝😜😛 Endret 19. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå bannet du og Cassidy Tvillingene samtidig igjen.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) CT, banner dere for å være litt av noen bølle unger nå. 😛😜😜😁😀😁 Det å bølle i køen. Endret 19. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er en skikkelig rampegutt og en skikkelig rampejente nå i natt.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) CT, banner dere for da får dere bare rampete drømmer nå i natt. 😁😁😀😁😛😜😝 Endret 19. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå