TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for jeg er en lytter, lytter gjerne på alt mulig. Og holder det mellom meg og den jeg lytter til, kommer ikke et lyd ut av meg om det til andre. Syns det er bare stygt gjort og umenneskelig og gå bak ryggen til noen. Bedre å snakke positivt og pent om hver andre, enn å herse og ned snakking. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene liker deg veldig godt, og vi to liker godt å snakke med deg.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for å like meg veldig godt som om jeg var deres storebror, som jeg biologisk ikke er. 😁😁😁😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser faktisk litt på deg som en storebror eller en onkel som er fin å ha til og snakke med når vi trenger det.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for, aww, så artig da. 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er fæle til å ose over oss med fine komplimenter til tider.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha bannet TheDark som har brukt ni kommaer tilsammen på denne siden hittil. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker deg også veldig godt vi to. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 CT, banner dere for å si til @SprengeMobil at han er blidt komma-gærn. 😛😜😝😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har blitt blunkegærne, smilegærne og hjerteøynegærne.😉😉😊😊😍😍 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner CCC for å bruker dobbelt opp av alle emoji 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Sjokolademonsteret for å banne Ciaran og Ciara for å banne TheDark fordi han tar helt feil der. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner mobilen fordi CCC bruker dobbelt opp av alle emoji fordi dem er to stk, hva er feil her? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Sjokolademonsteret for å spørre om det. Det er fordi det er en emoji for hver tvilling, som Ciaran og Ciara har sagt før. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Mobilen fordi det er jo det jeg skrev over Men blir ikke feil å si dobbelt opp av emoji i innlegget fordet? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Choco, banner deg for å ikke være hos sinn gammel tante nå, slik jeg er nå. 😊😊😊 Min gamle tante har fylt 75 år for noen dager siden. 1 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner TDS fordi, nei jeg sitter på jobb haha. Så koselig da 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Sjokolademonsteret for å sitte på jobb. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner mobilen for hva gjør du? Koser meg med tee i varmen, god musikk fulle av flashbacks mens det regner ute 😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Banner Mobilen for å kose seg med god gammel 90-tallsrock. (nei, jeg spiste et ostesmørbrød og nå jogurt før jeg drar på trening) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå