TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Choco, banner deg for å skrike F-ordet nå. 😳😳😳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å hoppe over Cassidy Tvillingene, særlig når vi to skrek H-ordet på forrige side.😉😉 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner CCC for å drive med skitten banning når dem sier dem skal banne rent haha 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for å doble flørte med meg nå. 😚😚😚😙 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TDS for egentlig blir det trippleflirting Men da løper jeg i dusjen for å hive meg, så night night 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene digger å flørte med deg da vet du.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Choco, banner deg for nå skal han sove i dusjen. 🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ønsker Chocolate-Monster en riktig god natt nå siden han skal legge seg nå.😴😴 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for også ha planer om å sove i dusjen kl 02:30, med lik linje som Choco. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har planer om å sove under sengene våre, i tilfelle det blir tordenvær.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for jeg skal sove inni dyna og hodet inni puta. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene sov en del ganger under sengene våre da vi to var liten.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for å ha sovet trillioner ganger under senga deres. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gjemte oss under sengene våre når vi to var liten, hvis det var tordenvær. Da plasserte vi sengene våre side om side, og så gjemte vi oss under sengene våre. Og så holdt vi hverandre i hendene til tordenværet var over.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for nå skal jeg om ikke så lenge til en fyrverkeri festival i spillet Genshin Inpact. ✨🎆🎇 🎆✨🎇 ✨🎇🎆 🎇✨🎆 🎇🎆✨ 🎆🎇✨ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene var livredde for fyrverkeri også da vi to var liten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 (endret) CT, banner dere for å ikke være redd både lyn og i seg selv fyrverkeri, men er liv redde for smellet det lager. Får jeg inntrykk av, siden dere nevner at dere også var livredde for fyrverkeri. Har jeg rett? 🤔🤔 Endret 18. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er nesten helt sikre på at du har rett, det er nok smellene som vi to er redde for.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 CT, banner dere for å bekrefte min påstand. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du sier mye klokt og interessant, og vi to er heldige som har deg som venn. Og at vi har deg å snakke med her inne når vi trenger det.😍😍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå