SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner TheDark for å ha overtatt plassen min idag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Spre-M, banner deg for å si p-ordet. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner TheDark for å kalle plassen for p-ordet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å være både den første og den tredje som poster på denne siden av bannetråden. Endret 13. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner TheDark for å være den andre og fjerde som poster på side 9046 her. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene savnet deg her i går kveld og i dag på formiddagen.😊😊 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha savnet meg her igår kveld og på formiddagen. Jeg har vært litt opptatt med andre småting, men senere skal dere få se det jeg fikk hentet på Posten igår. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gleder oss som to småbarn til å få se det som du hentet på Posten i går.😊😊 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha gledet seg til å se det jeg hentet på Posten igår. Det var en stor boxset-utgave av Metallicas selvtitulerte album (The Black Album) med flere LP-er, CD-er og DVD-er med demos, intervjuer, liveopptak og mye mer i tillegg til det ordinære albumet, samt en billedbok fra den gang og mye mer! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du hentet en kul Metallica bok, og mye herlig Metallica musikk på Posten i går.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg fikk i posten igår. Den ble utgitt i anledning 30-årsjubileet til albumet, og det tok nesten en måned å få den. Det andre Metallica-boxsettet jeg har nå, etter S&M2 som kom ut ifjor, og ellers har jeg fra før av alle platene deres på CD, samt en konsert-DVD. Når jeg får tid, skal jeg gjerne sjekke ut The Metallica Blacklist, et samlealbum hvor mange artister uansett sjanger covrer en utvalgt låt fra "The Black Album". Der finner man bl.a. Alessia Cara (sammen med The Warning), Ghost, Weezer, Royal Blood, St. Vincent, Biffy Clyro, Corey Taylor (Slipknot, Stone Sour), J Balvin, Volbeat, Phoebe Bridgers, Miley Cyrus (sammen med WATT, Elton John, Yo-Yo Ma, Metallica-bassist Robert Trujillo og Red Hot Chili Peppers-trommis Chad Smith), Dermot Kennedy, My Morning Jacket, Per Gessle som PG Roxette osv... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å gi Cassidy Tvillingene mye interessant og herlig musikkinfo her inne nå, og det setter vi to veldig stor pris på. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sette stor pris på musikkinfoen jeg skrev opp her nylig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene setter pris på all musikken som vi to får av deg her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sette pris på all musikken som de to får av meg her. Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at du har så mye kunnskap om musikk, og vi to lærer mye av det som du forteller oss om musikk her inne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å synes at jeg har så mye bra kunnskap om musikk, og at de to lærer seg mye av det jeg forteller de to om. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene hører veldig mye på musikk sammen, men vi to kan ikke så mye om musikk.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å høre veldig mye på musikk sammen selv om de to ikke kan så mye om musikk som jeg gjør. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har helst bare hørt på musikk sammen, vi to har liksom dessverre aldri lært oss så mye om musikkhistorie.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå