TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Spre-M, banner deg for å ikke ha hatt språk kurs nå i dag, slik jeg har. 😀😀 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Banner TheDark for å glosse på hverdagen min. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene savner også MR SPEED her inne nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 CT, banner dere for også ha savn etter @MR SPEED. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene savner MR SPEED veldig mye her nå. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Banner CCC for jeg har en lang liste med savn her inne. :(( 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene tenker tilbake på de gode stundene som vi to hadde sammen med brukere som vi savner her inne, og så håper vi at de kommer tilbake hit en gang.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 CT, banner dere for å dobbel smile. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at Cassidy Tvillingene dobbel smiler, det er et smil fra hver tvilling.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 CT, banner dere for å ikke se på Victoria Skau: Det Uforklarlige, slik jeg har gjort, og gjør fremdeles. Har allerede sett mange av de videoene bare i dag. Se gjerne ca 2 til 5 minutter inn, eller hele videoen. Hvis dere tørr. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tør ikke se på dette, for denne videoen der kommer til å skremme livskitten utav oss begge to. Hjelp Hjelp.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) CT, banner dere for å være to småe kyllinger. 😀😀😀🐔🐔 Endret 12. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for da svarer Cassidy Tvillingene alias Kyllinggutten og Kyllingjenten Klukk Klukk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Kyllingene CT, banner dere for jeg er veldig fascinert av det uforklarlige. 👻👻👽👽 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene husker at du har fortalt oss før at du tror på liv på andre planeter, men vi to lurer på om du tror på spøkelser og gjenferd.😊😊 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 CT, banner dere for å spørre meg om jeg tror på spøkelser og gjenferd. Svaret på det spørsmålet er: Jah, det gjør jeg, både onde og gode ånder. Forresten, jeg har et evne med å føle dem, ikke direkte se dem, kun føle dem. 👻👻👻 Har til og med mange episoder som jeg selv har opplevd, om angående dette. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er litt usikre om vi to tror på spøkelser og gjenferd, så vi må nok svare at vi ikke vet på det spørsmålet der. Vi to må kanskje oppleve det selv før vi kan tro på det.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 CT, banner dere for jeg var heller ikke stor troende mot ånder og gjenferd i starten. Jah, det må nesten oppleves på egen hånd. 🙃🙂 Min erfaring mot det unaturlige, er å ha respekt for dem/det, uanset ond eller god. Hvis det er onde ånder man ferdes blant, da bør man ikke gjøre dem sint eller provosere dem. Det gjør det bare 100 ganger verre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er enige i det som du skriver her, vi to synes at dette var veldig kloke ord. Og selv om vi to er usikre nå om vi tror på spøkelser og gjenferd, så er vi åpne for sånne ting også.😊😊 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 CT, banner dere for det er fremdeles mye vi ikke vet mellom himmel og jord. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå