Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner SprengeMobil for nå bannet Cassidy Tvillingene deg også, for du kom også innom her nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning nok en gang nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har vel snart kroningsjubileum nå, siden vi to har blitt sidestarterkonge og sidestarterdronning her inne så mange ganger. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Banner CCC for dere er konger og dronninger, men hva blir jeg?? TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): CT, banner dere for å ha sett meg streame i dag. Regner med at @Chocolate-Monster har også gjort det,men noe få uselgelige minutter. Hvis jeg ikke jeg er helt på bærtur nå. Det er alltids artig at folk titter innom streamen min. 😃😀😄 Hadde vel streamen i bakgrunn i 40min ish og spilte litt wolfenstein før, så et spill jeg syntes det var gøy å kikke litt på. Endret 9. oktober 2021 av Chocolate-Monster Glemte banne brukeren over som er regelen her på tråden. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Choc for å være sjokoladekongen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Ametyst gutten Nako, banner deg for nå tar jeg kvelden, og dere alle for ha en riktig... ...Goðan Nótt. 😴😴😴 Endret 9. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner TDS for du må sove godt, hiver meg snart selv. Og N-4K0 sjokoladekongen høres bra ut 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene ser at du har blitt kronet til sjokoladekongen her inne vi to. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner CCC for yeah, my guilty pleasure Sov godt dere to, her blir det kvelden! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene ønsker deg en riktig god natt nå når du skal sove, og vi to synes at du virker som en kul og grei fyr.😴😴 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner CCC for takk for det Litt trist å se nesten alle jeg hadde snakket med i flere år var borte, men man blir heldigvis kjent med nye folk her 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene vil gjerne bli mer kjent med deg her inne vi to.😊😊 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner CCC for jeg skal ikke gi helt opp på forumet, så regner med vi blir godt kjent med tiden. Koselig å bli kjent med nye medlemmer Men nå gir jeg meg, god natt dere to, sov godt og take care 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene ønsker deg god natt igjen, og take care til deg også.😊😊 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Banner CCC for takk Klarte ikke legge meg riktig enda, ettersom dette forumet ble som en dagbok så måtte stalke meg selv litt hahaha, fant ihvertfall ut hva N-4K0 het før i tiden og faktisk bannet hverandre en del hahaha så ikke bare ukjente her, bare folk som bytta navn. Lurer fortsatt på hvor Winza har tatt veien.... 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Banner Sjokolademonsteret for å lure på hva N-4K0 het før. Han het Lord MacVerk, og hadde Enderman som profilbilde. Før det het han Major Kloss. De har ennå ikke fikset Nedtelling fra 100.000. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er lei oss for den flaue tabben vår der vi to dobbel-postet i Nedtelling fra 100.000.. Vi to håper at du ikke er sint på oss, og at vi fortsatt er venner. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Banner CCC for dere er tilgitt fra min side. Før i tiden bare ignorerte vi dobbeltpost om ikke admin ville redigere og steppe inn som madammim sa. Fjernes posten blir alle innleggene i etterkant feil. Og sprengemobil, du leste feil, spurte ikke hva han het før, men fant ut at det var klossmajoren vår 😛 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Banner Sjokolademonsteret for å snakke om dobbelpost. Det blir ikke feil, man kan redigere det etterpå, også later man som om det ikke har skjedd. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Banner mobilen for det er sant, Samtidig er det mye jobb for en tråd som blir slettet og erstattet med ny når den er telt ferdig. Er ikke første telletråden min ihvertfall. Liker derfor bedre telletråden oppover hvor aldri slutter, og bedre rette opp i den om det blir feil. Men admins gir uansett faen. Man ser det jo bare på alle funksjonene og rankingene som har blitt fjernet. Sjekk første post i bannetråden hvor Latias ranked etter antall innlegg, (før kunne man jo se hvor mange inlegg man hadde per tråd osv) nå er alt dette skjult. Vet noen når dem fjernet dette? Var det i 2018 eller 2020? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå