TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å få meg til å tenke på denne sangen her. Endret 9. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene føler oss også litt opp ned av og til da.😉😉 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner cassidy fordi jeg har snart pause og tenkte ta en powernap 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Choco, banner deg for å ha planer å ta seg 3 til 5 minutters hvil. Endret 9. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner TDS for jeg savner noen av de gamle folka, som CLB, wierdface mysilbergsprekken, the crusher osv haha Og alle de jeg ikke husker i farta. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Banner Sjokolademonsteret for å savne disse brukerne, og å nevne "CLB", da tenker jeg på Certified Lover Boy-albumet til Drake. En av de mest katastrofale platecoverne noensinne... Endret 9. oktober 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du snakker om et av de mest katastrofale platecoverne noen sinne her inne.😊😊 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Cassidy for å skrive fortere enn meg, men sprengemobil, den sangen var fæl ja..... Så hva gjør dere på en lørdag? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster Cassidy Tvillingene henger sammen her på Diskusjon.no. på lørdager, akkurat som vi to gjør alle dager i uken. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Cassidy for før i tiden ble jeg bare kalt choco eller CM, mye kortere å skrive for dere Minnes om før, jeg blir nok ikke like aktiv ettersom jeg har fått mye å henge fingrene i, men titter innom her noen ganger i uken ihvertfall. Gøy å se tråden lever med nye medlemmer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene bruker alltid fult brukernavn på andre brukere når vi to banner dere andre her. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner Cassidy for kan jeg kalle dere CCC? Eller hva foretrekker dere? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) @Chocolate-Monster, banner deg for ikke ha en YT-bruker, slik jeg har. Med mindre jeg ikke er helt på bærtur da. 😕😕😕 https://youtube.com/user/TheDarkSeeds Endret 9. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner TDS for jeg sjekker ut nå. Skulle ikke mere enn en dag til og hukommelsen graver litt og husker appelsinmakrell, winza, everygamegamer, osv haha lurer på hva alle disse gjør nå. Vi hadde ihvertfall våre tidlige tennårene her på forumet 😛 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Choco, banner deg for nå har han sjekket ut min YT-kanal. 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner TDS for yeah, og lurer på "what do you do for living"? 😜 Var bra laget og redigert, 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Choco, banner deg for å lure på hva jeg driver med i fritiden. Dette driver jeg med i fritiden 🎨🎮👗. Artig at du likte det du så, og takk forresten. 😃 Endret 9. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner TDS for hva mener du med den siste emojien? Sy klær, gå i kjole, kle deg ut, cosplay? haha 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Choco, banner deg for å lure på hva jeg mener med denne emojien 👗. Jah, du sa det, jeg liker å klæ med i dame klær. Det har jeg gjort siden jeg var 13 år. 😊😊 Dette er meg på bildet. Endret 9. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner TDS for det gir litt mening om du er dame og første gang jeg ser bilde av deg faktisk. Syr du klær selv? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå